حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

هرکس به طور علنی در انظار عمومی و معابر تظاهر به عمل حرام کند، علاوه بر کیفر عمل به حبس از ۱۰ روز تا ۲ ماه یا تا ۷۴ ضربه شلاق محکوم می‌شود.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرمی مغان اردبیل گفت: بعد از چهار روز جستجو و تفحص جنازه دختر ۹ ساله غرق شده در سلاله چایی گرمی کشف شد.
یک مرد 61 ساله آلمانی به چندین مرکز واکسیناسیون مراجعه کرده و 87 بار واکسن تزریق کرده است، وی شناسایی و بازداشت شد.
در پی انتشار ویدئویی در فضای مجازی که نشان می‌داد در بخشی از جاده هراز ریزش و رانش کوه اتفاق افتاده است، معاون سازمان راهداری این گردوخاک را ناشی از فعالیت در معدنی در حوالی این منطقه دانست و گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در بر نداشت.
مفهوم اراذل و اوباش در جامعه و قوانین به درستی بیان نشده است. برخلاف باور ها این افراد مجرم نیستند زیرا در قانون جرمی تحت عنوان رفتارهای اراذل و اوباش وجود ندارد.
سامانه جامع حمایت از کودکان، زنان و خانواده طراحی شد تا امکان پیگیری ارجاعات و حصول نتیجه از طریق بخش‌های مختلف داخلی قوه قضائیه از جمله دادستانی یا سایر دستگاه‌های همکار (مانند سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره)) میسر شود.
درگیری مسلحانه‌ای نزدیک بیمارستان شهید جلیل یاسوج شکل گرفت، زن ۳۰ ساله ای که درون آشپزخانه خانه خود مشغول آشپزی بود کُشته شد.
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از شناسایی و دستگیری یکی از اوباش این شهرستان و کشف یک قبضه سلاح از مخفیگاه وی خبر داد.

همسر مرد طلافروش را به قصد اخاذی ربودند، اما پس از ۳ روز ناچار شدند گروگان خود را رها کنند..
بیشتر تصادفاتی که رخ می‌دهد به دلیل خواب آلودگی و سرعت زیاد است و در همین ایام عید هم اکثر تصادفات به این دلیل بود و در نیمه شب یا اول صبح تصادف رخ داده است.
جانشین پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 20000 کیلوگرم برنج ایرانی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی برنج های احتکار شده را 20 میلیارد ریال اعلام کرده اند.
رسانه‌های جمهوری آذربایجان بامداد یکشنبه اعلام کردند که بر اثر وقوع انفجار بزرگ در یک کلوپ شبانه در باکو پایتخت این کشور ده‌ها نفر مجروح شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس از قتل دو نفر در محله چای بوئین گنبدکاووس به وسیله سلاح گرم خبر داد.
روز ۱۳ فروردین برای مردم آذربایجان شرقی چندان خوشایند نبود و در این روز شاهد حوادث تلخی در این استان بودیم.
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: «میزان حوادث ترافیکی طی ۱۷ روز گذشته ۱۴۴۳ مورد بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۴۳ درصدی داشته است.»