حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

فرمانده قرارگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی(امین) از کشف بیش از ۵۰۱ میلیارد ریال انواع جرایم اقتصادی طی ۲۴ ساعت گذشته در سراسر کشور خبر داد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در سال گذشته ثبت ازدواج با رشدی ۵ درصدی مواجه بوده است.

جانشین پلیس راهور ناجا، سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکت نمایشی و مارپیچ و حرکت در شانه خاکی راه را از جمله خطوط قرمز پلیس راهور دانست و به رانندگان توصیه کرد که از شتاب و عجله پرهیز کرده و با رعایت قوانین و مقررات رانندگی کنند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: از توقف‌های سدمعبری در نزدیک تفرجگاه‌ها و یا در معابر فرعی داخل بوستان‌ها خودداری شود چون منجر به ترافیک داخل و معابر مجاور آنها می شود.
فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در آستانه حلول ماه مبارک رمضان اطلاعیه‌ای صادر کرد.
رییس پلیس فتا غرب استان تهران گفت: مجرمان سایبری با استفاده از پیام رسان واتساپ و سوء استفاده از نشان صدا و سیما، با قربانیان تماس گرفته و با روش های متقلبانه از کاربران کلاهبرداری می کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز اعلام کرد: اعضای بدن روژان کودک ۲ ساله خوزستانی که دچار مرگ مغزی شده بود با اقدام خیرخواهانه خانواده‌اش به سه بیمار نیازمند جانی دوباره بخشید.
سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی، کلیه مشمولان غایب و غیر غایب متولد سال‌های ۱۳۵۵ تا ۱۳۸۳ را برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود فراخواند.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با تشریح اقدامات مدیریت شهری به‌ منظور مدیریت طوفان عصرگاهی تهران از مصدومیت ۹ نفر خبر داد.
جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس در همه پارک‌ها و بوستان‌ها در روز طبیعت برای تامین امنیت و آرامش کنار شهروندان است.
رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از پلمب عطاری متخلفی خبر داد.