حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: اعضای یک گروه موسوم به گشت ارواح که در شهر شیراز باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، شناسایی و دستگیر شدند .
فرماندار شهرستان قدس گفت: در راستای مبارزه با فساد و با توجه به ارتباطات ناسالم مالی برخی افراد همکار در مجموعه، روز گذشته دو نفر از کارکنان فرمانداری قدس بازداشت شدند.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی ۵۰ ساله‌ای که با معرفی خود با عنوان‌های مختلف از ۲۰ زن کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
افزایش تاسف برانگیز آمار کشته‌ها، مجروحان و قطع عضو در تصادفات جاده‌ها موجب غم و حیرت هر صاحب وجدان و دلسوزی است.
معاون اجتماعی پلیس فتا، «خالی فروشی» را بیشترین تخلف بازار رمزارزها دانست و از چرایی حذف اپلیکیشن کوینکس از گوگل پلی و تهدیداتی که تبلیغات ایردراپ ها برای کاربران ایجاد می کنند، گفت.

رییس قوه قضاییه با اشاره به ضرورت تکمیل و راه‌اندازی سامانه جامع تجارت و کارکرد این سامانه در شفاف‌سازی چرخه صادرات و واردات گفت: در صورت تحقق کامل آن، بخشی از منافذ فسازا، معایب و آسیب‌ها در فرایندهای زنجیره تجارت و مدیریت زنجیره توزیع کالا رفع خواهد شد.

سارق ۳۲ساله‌ای که هنگام پرسه زنی در یکی از جمعه بازارهای مشهد، افسر نیروی انتظامی‌را به ضرب چاقو به شهادت رسانده بود، با صدور حکمی‌از سوی قضات شعبه پنجم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی به قصاص محکوم شد.

بامداد هفدهم اردیبهشت ماه، کارگر شهرداری تهران در حوالی منطقه خزانه مشغول نظافت خیابان بود که چشمش به یک گونی در کنار سطل زباله افتاد. داخل گونی نیم‌تنه یک زن بود که حدودا ۳۵ساله بود و ۲۴ساعت از مرگش می‌گذشت.