حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

همیشه باور داشتم فرد زرنگی هستم و همه کارها را با دقت انجام می دهم تا مشکلی برایم به وجود نیاید اما یک روز گرفتار ماجرایی شدم.

پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصویر بدون پوشش جاعل و کلاهبردار سایت دیوار که در چندین استان اقدام به کلاهبردار کرده است، از شهروندان خواست تا چنانچه توسط این شخص مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند، برای پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی شهرستان فردیس مراجعه کنند.
سخنگوی قوه قضائیه خبر داد:

محکومیت 6ساله برای جعفر پناهی

سخنگوی قوه قضائیه در جمع خبرنگاران گفت: جعفر پناهی به ۶ سال حبس محکوم شده است.
۲ متهم که به دلیل اختلاف حساب اقدام به ربودن یکی از شهروندان کردند توسط پلیس آگاهی البرز شناسایی و دستگیر شدند.
مجرم سابقه‌دار که ۱۷ بار زندان را تجربه کرده و تحت تعقیب پلیس بود، وقتی با یک طلافروش طرح دوستی ریخت تا دست به سرقت از طلافروشی او بزند، در لحظه آخر نقشه‌اش ناکام ماند.
پسر ورزشکار که متهم است با مشت آهنین بچه محله شان را کشته برای دومین بار در دادگاه از خود دفاع کرد.قضات شاهد درگیری مرگبار را به دادگاه احضار کردند.
کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه در نامه‌ای به قوای مجریه و مقننه و وزارت امور خارجه خواستار اصلاح آیین‌نامه حمایت حقوقی و قضائی از کارکنان و مأموران دستگاه‌های اجرائی و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی آسیب‌دیده از اقدامات دولت‌ها و مراجع داخلی و خارجی مصوب ۱۳۹۸ شد، تا پیگیری و استیفای حقوق تمامی اتباع ایرانی آسیب‌دیده را شامل شود.