حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رئیس قوه قضاییه گفت: این اعتقاد را دارم که چنانچه مراکز و مراجع قضایی دارای اشکال و ایراد هستند نباید این ایراد و اشکال از چشم نمایندگان مردم و شما ائمه جمعه پنهان بماند لذا به شما ائمه جمعه نیز پیشنهاد می‌کنم از مراکز و مراجع قضایی و زندانها بازدید کنید همانطور که این پیشنهاد را به نمایندگان مجلس ارائه کردم.
خدا از شما نگذرد که این گونه دل من و فرزند کوچکم را خون کردید. بعد از ۴۰ سال تلاش و زحمت بالاخره این خانه نقلی را خریدم. حالا شما آمده اید تا این خانه را بر سر من و فرزندم خراب کنید، مگر شما وجدان ندارید؟ مرا به زور از خانه‌ام بیرون کرده‌اید، پاسخ خدا را چه خواهید داد؟
روز گذشته ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که صحنه‌هایی بسیار دردناک از بدرفتاری با معلولان ساکن در یک محل نگهداری معلولان که از آن با عنوان مرکز توانبخشی غیر دولتی نگهداری معلولین ذهنی احسان اهواز نام برده شده، را نشان می‌داد.
سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهر مشهد از انفجار یک منزل مسکونی ویلایی در بلوار کوشش مشهد خبر داد و افزود: به دلیل شدت این حادثه به چندین منزل مسکونی دیگر نیز خساراتی وارد آمد.
سارق سابقه‌دار که در زندان روش هک‌ کردن دوربین‌ها را از یک هکر یاد گرفته بود، پس از آزادی، نقشه‌ سرقت‌های سریالی را عملی کرد.
این روزها «نفرین کن» هم از جمله مشاغل کاذبی شده است که در مشهد، دست یکی از آن ها برای پلیس رو شد.

یک دختر جوان برای گرفتن انتقام، به پدر قاتل برادرش شلیک کرد و او را کشت.

علی رنجکش خبرنگار رکنا از آبادان خبر داد که مأمورین پلیس آگاهی استان خـوزستان و آبادان موفق به دستگیری عاملین به قتل رساندن مجید عبدالباقی شدند. یک منبع آگاه از دستگیری عاملین اصلی قتل مجید عبدالباقی خبر داد، خودروی ساینا وسلاح های بکار رفته در قتل کشف وضبط شدند. خبرتکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.
سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به وقوع زمین لرزه هایی با قدرت ۵.۷ و ۵.۸ ریشتر در محدوده بندر خمیر استان هرمزگان از اعزام دو تیم ارزیاب به محل خبر داد.