حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

مدیر واحد فراهم آوری و اهداء عضو بیمارستان پیوند اعضا ابوعلی سینا شیراز گفت: اعضای بدن بانوی جوان فیروزآبادی که در حادثه تیراندازی در مراسم عروسی خود، دچار مرگ مغزی شده بود به سه بیمار نیازمند اهدا شد.
اهدای اعضای جوان مرگ مغزی شده در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، موجب نجات و ادامه زندگی شش بیمار نیازمند به عضو شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه از دستگیری یک نفر خانم که با شگرد ماهرانه ای اقدام به سرقت خودروی پراید در ارومیه می کرد، خبر داد.

واژگونی خودرو سواری در محور اهواز _شوش چهار کشته و یک مصدوم به دنبال داشت.
فرمانده انتظامی زاهدان از پیدا شدن نوزادی تازه متولد شده کنار سطل جمع‌آوری زباله در یکی از معابر شهری زاهدان خبر داد.
مرکز رسانه قوه قضائیه  اعلام کرد که کیفرخواست میلاد حاتم آبادی فراهانی معروف به «میلاد حاتمی» پس از صدور در دادسرای عمومی و انقلاب تهران به شعبه ۱۵ دادگاه عمومی و انقلاب تهران ارجاع شد.

رییس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه اعلام کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی هر سه عامل رقص و حرکات موزون شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی و رعایت موازین شرعی و قانونی این افراد دستگیر شدند.


زن جوان که با وعده ازدواج اغفال و اموالش از سوی عاشق دروغگو بالا کشیده شده بود، از محلی که زندانی شده بود گریخت و به پلیس پناه برد.
رییس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه، از دستگیری سه نفر خانم که روی یکی از پل‌های هوایی شهر کرمانشاه اقدام به حرکات موزون کرده و باعث جریحه‌دار شدن عفت عمومی شده بودند، خبر داد.
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: ۵ نوجوان هنگام شنا در حوض انبار روستای سیادک زاهدان دچار غرق‌شدگی شدند و جان خون را از دست دادند.
دادستان کل کشور با بیان اینکه همه گروه‌های مردمی در خدمت‌رسانی مشمول عنایت و الطاف الهی قرار دارند گفت: در این خدمت‌رسانی شیعه و سنی تفاوتی ندارند و گروه‌ها در صورتی که مشمول خدمات شوند، باید مورد حمایت قرار گیرند؛ یک مسیحی برای خدمت‌رسانی باید همچون مسلمان انقلابی نگریسته شود.