حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

حضرت علی چند نفر را به اتهامی که این خانم دستگیر شده محاکمه کرد؟

درخواست عباس عبدی برای علنی بودن دادگاه خانم رشنو

بالاخره پس از حدود یک ماه بی‌خبری از خانم رشنو، وی را با کیفرخواستی روانه دادگاه کردند. کیفرخواستی شامل اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور از طریق ارتباط با افراد خارج‌نشین، فعالیت تبلیغی علیه جمهوری اسلامی و تشویق مردم به فساد و فحشا.
سامانه همتا نسبت به سوءاستفاده، خرید و فروش اطلاعات مسافران در زمینه تطهیر و ثبت گوشی تلفن همراه قاچاق هشدار داد.
رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه بالغ بر ۲ میلیون ۶۲۱ هزار انواع و اقسام کالاهای قاچاق کشف و ۴۶ متهم در این رابطه دستگیر شده است، گفت: ارزش اموال مکشوفه قاچاق بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان است.

قاتلین مرد 36 ساله تبریزی که با نقشه قبلی او را به یک ویلا کشانده و کشته بودند، به دام قانون افتادند.
معاون اجتماعی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری سه عامل حمله مسلحانه به ساکنان یک واحد مسکونی در حوالی خیابان پیروزی خبر داد و گفت: متهمان بر سر جای پارک خودرو از سلاح گرم استفاده کرده بودند.
مردی در ترافیک بزرگراه نیایش و مقابل چشم مردم، به سراغ یک خودروی ٢٠٦ که راننده‌اش دختری جوان است می‌رود، در را باز می‌کند و با تهدید قمه قصد سرقت از راننده را دارد و درنهایت موفق می‌شود.

ویدیوی کوتاهی بود که در شبکه‌های اجتماعی پخش شد؛ کنار جاده، در خاک ایران، نزدیک مرز شرق، کمی دورتر از هیاهوی آمد و شد کامیون‌ها و خودروهای سنگین، چند جوان، پای یک ترازوی دیجیتالی، مشغول خرید و فروش بسته‌های کوچک حشیش و تریاک و ماری‌جوانا هستند. خریدار و فروشنده، ترسی از نمایش چهره‌شان ندارند. گرم حرف و تست هستند و گاهی هم نگاهی به دوربین می‌اندازند. راوی ویدیو، از این آزادی حاکم بر فضا به وجد آمده و ابراز خوشحالی می‌کند.....