حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

استادیار دانشگاه تهران با انتشار چند تصویر نوشت: ما که عمریست در پی شهادتیم اما وزیر علوم و معاونین اش و آقایان عارف و توفیقی، شورایِ باصطلاح صنفی و همسویان شان درقبال این تروریست ها مسئولند.
در نظام حقوقی ایران عنوان مجرمانه ای هست به نام «تحصیل مال از طریق نامشروع». وکلا می دانند که دامنه ی این عنوان آن قدر وسیع است که اگر قرار باشد اتهامی کیفری برای رفتار غیرقانونی مالی (اعم از منقول و غیرمنقول) برای کسی دست و پا کنند این عنوان خیلی کارایی دارد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی یک کارگاه کفاشی در خیابان جمهوری، باغ سپهسالار خبر داد.
بررسی پیام‌های تلفنی شاهین با همسرش نه تنها قتل سیروس به دست مرد مالخر را تأیید می‌کرد بلکه این احتمال را مطرح کرد که او جنایتی دیگر نیز مرتکب شده است.
ایذه، قطب گردشگری خوزستان، در روزهایی که گرما بالاخره رفته و «بهار» از راه رسیده بود، چهارشنبه، بیست‌وپنجم آبان 1401، روز و شب خوشی نداشت؛ شب آخر هفت نفر از ایل بختیاری، شب آخر زندگی کیان پیرفلک که نماد حادثه‌ای شد که مسئولان آن را تروریستی می‌دانند و هفت نفر در آن با شلیک گلوله افرادی ناشناس که براساس روایت‌های رسمی، موتورسوار بوده‌اند، کشته شدند.
سرهنگ محمودی رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی، از دستگیری ۳ نفر در پرونده فوت «آیلار حقی» خبر داد و گفت: تحقیقات پلیسی درباره این موضوع ادامه دارد.