حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رئیس عدلیه گفت: بسیاری از افراد جامعه که شاید معترض نیز بودند صف خود را از صف دشمن و عوامل او جدا ساختند؛ از همین رو دشمن به خشونت و ترور و اهانت به مقدسات روی آورد؛ البته دشمن در این توطئه نیز متحمل شکست و هزیمت شد.
دستورالعمل حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای در پی پیروزی شورانگیز و بازی غیرتمندانه ملی‌پوشان تیم‌ملی فوتبال کشورمان و شعف و شادمانی پدید آمده در سراسر ایران اسلامی خطاب به مراجع و مراکز ذیربط قضائی صادر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ورامین از دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار در حین سرقت در ورامین خبر داد و گفت: متهم در حین سرقت از مغازه پس از درگیری با ماموران زمین گیر و دستگیر شد.
حجت الاسلام والمسلمین جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان در رابطه با جزییات پرونده توماج صالحی گفت: هفته گذشته کیفرخواست پرونده توماج صالحی صادر و به دادگاه‌های عمومی و انقلاب اصفهان ارجاع شد اما هنوز جلسات دادگاه برگزار نشده است. او گفت: بخشی از اتهامات توماج صالحی در دادگاه عمومی و بخشی دیگر در دادگاه انقلاب اصفهان مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.
نوید افقه ـ نوازنده تنبک و محقق موسیقی ایرانی ـ با قید وثیقه آزاد شد.

اواسط سال ۱۴۰۰، رسیدگی به پرونده قتل مرد جوان در محله مولوی در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت که تحقیقات ابتدایی پرونده حکایت از آن داشت، مقتول در جریان یک درگیری، هدف ضربه چاقو قرار گرفته و عامل این جنایت پس از وقوع قتل به کشور ترکیه گریخته است.