حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در تصادفاتی که خسارت تا بیست میلیون تومان است رانندگان نیازی نیست منتظر حضور پلیس باشند؛ ترافیک درست نکنید.
یک سارق کرجی با تغییر هویت، خود را پلیس معرفی می کرد و از مردم اخاذی می کرد و چنانچه افرادی که توسط این شخص مورد سرقت قرار گرفته اند، برای پیگیری پرونده خود به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این استان مراجعه کنند
پلیس آگاهی البرز با انتشار تصویر فردی که اقدام به زورگیری تحت عنوان مامور امنیتی از شهروندان می کرد از شهروندان خواست تا چنانچه افرادی که توسط این شخص مورد سرقت قرار گرفته اند، برای پیگیری پرونده خود به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این استان مراجعه کنند.
دادگستری استان البرز اعلام کرد: "امیرحسین رحیمی در صحنه اغتشاشات شهرستان فردیس در حالی که کوکتل مولوتوف به همراه داشته از سوی یکی از ضابطان دادگستری دستگیر شده و به کانون اصلاح و تربیت شهید کچویی منتقل شده است و شایعه زندان رفتن وی صحت ندارد."
جان باختن مرد جوان به دلیل تبلیغات اینستاگرام کذب است؛

جزئیات مهم از جنایت هولناک در خیابان شریعتی تهران/ اصل ماجرا چه بود؟

در حالی که روزنامه همشهری در شماره روز 23 آذرماه خبری با عنوان "تبلیغات اینستاگرامی به قیمت جان مرد جوان تمام شد" منتشر کرده بود اصل ماجرا را اینجا بخوانید.
رئیس قوه‌ قضائیه گفت: دشمن در تلاش است تا با عملیات روانی و اجماع‌سازی در مجامع بین‌المللی، علیه مردم و کشور ما اقدامات ایذایی انجام دهد لذا باید همچنان هوشیار و فعال در میدان حضور داشته باشیم.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم، رزمندگان ناوتیپ ذوالفقار نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از شناسایی یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس، نسبت به توقیف آن اقدام کردند.
هر گاه مال غیرمنقول قابل تقسیمی بین دو نفر مشترک باشد و یکی از دو شریک حصه خود را به قصد بیع به شخص ثالث منتقل کند، شریک دیگر حق دارد قیمتی را که مشتری داده است به او بدهد و حصه مبیعه را تملک کند. این حق را حق شفعه و صاحب آن را شفیع می گویند.

جنجال و مناظره های موافق ومخالف در ارتباط با این احکام قضایی در حالی انجام می شود که تا کنون هیچ یک از آرای قضایی مزبور منتشر نشده است.