حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: این سه متجاروز به عنف در سال گذشته به صورت مسلحانه در تفرجگاه دراک و جاده‌های صدرا و اکبرآباد شیراز با سلاح سرد اقدام به سرقت مسلحانه و تعرض و تجاوز به عنف نسبت به تعدادی از بانوان کرده بودند.
جوان ۲۴ ساله‌ای که در قراری مرگبار با زن جوان، شلیک‌های گانگستری در مشهد به راه انداخته بود، روز گذشته در اعترافاتی تکان‌دهنده گفت: وقتی در خلاف جهت خیابان فرار می کردم، به سوی پرایدسواران شلیک کردم.
معاون اول قوه قضاییه گفت: تبصره ماده 48 قانون آیین دادرسی کیفری ناظر به مرحله تحقیقات مقدماتی جرایم علیه امنیت داخلی و خارجی و همچنین جرایم سازمان یافته‌ای که دارای مجازات شدید مانند اعدام یا مجازات تعزیری درجه سه و بالاتر است.
رییس ستاد دیه گفت: چرا به احترام امام عصر و بر حسب نام زیبای مهدی (عج)، سکه‌های طلایی ما روی عدد ۵۹ به توافق نمی‌رسند؟! نام و ذات مقدسه حضرت ولی‌عصر را رها کرده و سراغ از ۳۱۳ یار منقول ایشان را گرفته‌ایم.
معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با موادمخدر از کشف یک نوع قرص جدید اکستازی روان‌گردان در ایران خبر داد و گفت: این قرص به فاصله سه ماه از تولید آن در اروپا، در ایران مشاهده شده است.