حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رئیس قوه قضاییه گفت: از نقطه نظرات مختلف و مجادلات در مباحث حقوقی، نه تنها نگران و ناراحت نمی‌شویم بلکه چنانچه مستدل و منطقی و به دور از غرض‌ورزی باشند، از آنها استقبال نیز می‌کنیم.

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه اعلام کرد که برای واریز سود سهام عدالت نیاز به پیامک کردن حساب بانکی نیست.
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: حقوق شهروندی متهمان یک اصل است، تباید به نحوی اقدام کنیم که ضمن تامین امنیت جامعه، حقوق متهمان نیز رعایت شود و اصل رعایت قانون همواره مورد توجه قرار گیرد.تسریع در رسیدگی‌ به پرونده های افراد حاضر در بازداشتگاه ها باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد و تحقیقات باید با کیفیت لازم در سریعترین زمان ممکن انجام شود.
اسفند سال گذشته دو نفر از اهالی شهر منصوریه بهبهان که برای انجام کاری به یکی از دفترخانه‌های اسناد رسمی مراجعه کرده بودند در راه بازگشت به خانه با علایم مسمومیت به بیمارستان منتقل شده و ساعاتی بعد نیز فوت کردند.

مرد جوان که پس از جدایی از همسرش، از او کینه به دل گرفته بود، با تهیه اسلحه به خانه آنها رفت و اعضای این خانواده را گروگان گرفت، اما با حضور پلیس نقشه انتقام‌جویی او ناکام ماند.