حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

چندی قبل مرد میانسالی به پلیس رفت و از ربوده شدن دخترش خبر داد. او گفت: دخترم در یک مؤسسه خصوصی انگلیسی تدریس می کند. ساعاتی قبل از تلفن همراهش به من پیامکی داد که او را ربوده اند و گفت برای آزادی اش یک میلیارد تومان فراهم کنم. من چنین پولی ندارم و می ترسم آنها بلایی سر دخترم بیاورند
۲۳ دی امسال مرگ مشکوک دختر جوانی در محل کارش به بازپرس وحید ناصری اعلام شد. به‌دنبال اعلام این خبر، تیم جنایی راهی محل شده و با جسد دختر ۳۰ ساله در حالی که مقدار زیادی قرص در اطرافش بود، مواجه شدند.
پیمانکار رستوران شیشه‌ای عباس‌آباد از آتش‌سوزی این مجموعه خبر داد و علت این آتش‌سوزی را فرسودگی تاسیسات گرمایشی این مجموعه عنوان کرد.
شب یلدای سال ۹۶ خبر قتل زنی جوان و خودکشی شوهرش در یکی از خانه‌های شمال تهران به پلیس اعلام شد، وقتی مأموران به محل رفتند مشخص شد مرد جوانی پس از درگیری با همسرش او را به قتل رسانده و پس از آن هم دست به خودکشی زده است.
وقتی مادر سفره را پهن می‌کند، برای زهرا هم بشقاب و قاشق و چنگال می گذارد. در گوشه و کنار خانه‌ای ماتم زده از خنده‌های زهرای چهارده ساله سراغ می‌گیرد و افسوس که از این خیالِ بی فایده، دستِ خالی باز می‌گردد و جگرگوشه اش هنوز  از مدرسه به خانه بازنگشته است.
سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی گفت: حدود ۵۰۰ میلیون یورو از محل اموال داخل و خارجی اش به شرکت ملی نفت واگذار شده است. هم چنان متهم در اختیار ضابط و در زندان است.
ربیع الله قربانی دادستان عمومی و انقلاب اراک گفت: یک معلول اعصاب و روان به دلیل آتش سوزی در یک مرکز نگهداری معلولان در اراک فوت کرد که رسیدگی به این موضوع و چرایی بستن دست این فرد در حال بررسی می باشد.