حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

حسادت های زنانه و چشم و هم چشمی های مادی همانند موریانه هایی بود که به جان زندگی ام افتاد و خانه و کاشانه ام را ویران کرد تا جایی که به دلیل همین حسادت ها در فضای مجازی وارد گروه هایی شدم که مرا به فساد اخلاقی کشاند و...
روز پنجشنبه 17 فروردین امسال دختر جوانی در تماس با مأموران کلانتری 131 شهرری ادعا کرد که برادرش به او زنگ زده و از کشتن پدرشان خبر داده است.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سه مرد جوان که از بانوان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۳۰ فقره زورگیری اعتراف کردند.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق حرفه ای و سابقه دار لوازم و محتویات خودروها در محدوده این شهرستان خبر داد و گفت: متهمان به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کردند
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: سازمان آتش‌نشانی برای لیالی قدر، تمهیدات لازم از جمله استقرار آتش‌نشانان در مصلای تهران و چندین مورد از مساجد و حسینیه‌های بزرگ را در نظر گرفته است.
فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه موضوع کشف حجاب یکی از دغدغه‌های مهم مردم متدین و آحاد جامعه است، گفت: پلیس از شنبه ۲۶ فروردین ماه جاری با این موضوع در ۳ حوزه برخورد می‌کند.