حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

در تبصره ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی موضوع کشف حجاب به عنوان مصداق بارز عدم رعایت حجاب اسلامی، جرم انگاری شده و در جرم بودن آن شکی نیست.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری گفت: سارق سابقه دار انبارهای باغات و مزارع کشاورزی در محدوده باقرشهر که ۳ میلیارد اموال مسروقه داشت دستگیر شد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی مامورین کلانتری 3 سارق حرفه ای موتورسیکلت را هنگام پرسه زنی با ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه دستگیر کردند.
پس از ابلاغ سند تحول قضایی در سال ۹۹، دستگاهی که پاسخگوی بیشترین ارباب رجوع بود، با استفاده از فناوری‌های نوین در مسیر تحول قرار گرفت. اخیرا قوه قضاییه با راه‌اندازی سامانه هوشمند استعلامات مالی توانسته یکی از چالش برانگیزترین مسائل قضایی را رفع کند.
رئیس شورای تامین شهرستان آباده گفت: عامل وقوع قتل دو زن در شهرستان آباده در کمتر از ۴۸ ساعت از وقوع دومین قتل در شهر شیراز دستگیر شد.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: با وقوع دو فقره قتل در شهرستان آباده، شناسایی و دستگیری عاملان این قتل‌ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفته است.
رئیس قوه قضاییه بر رفع اشکالات در قضیه ی قیمت خودرو به مسئولان مربوطه تاکید کرد و گفت: هر جا اشکالی به ما به عنوان قوه قضائیه در بحث قیمت خودرو هم وارد است، اعلام کنند تا ما برطرف کنیم.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از عملیات مقتدرانه کارآگاهان این پلیس در دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان خشن که با ضرب و شتم شهروندان زاهدانی از آنها سرقت کرده و متواری شده بودند خبر داد.