حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

بهمن‌ماه سال گذشته در خیابان پاسداران تهران حادثه‌ای تلخ و کم‌نظیر رقم خورد و دوربین‌های مداربسته لحظه به لحظه این حادثه را ثبت کردند.
خواهر حامد کاری از دستش جز فیلم گرفتن از آن لحظه‌ها برنمی آمد.آدم رباهای مأمورنما حامد را روی زمین انداخته بودند و بشدت کتکش می‌زدند.
فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: ماموران انتظامی شهرستان دیلم سه نفر توزیع کننده مواد مخدر را دستگیر و یک کیلو و 500 گرم هروئین از آنها کشف کردند.
فرمانده فراجا با بیان اینکه حفظ و ارتقاء شأن پرسنل فراجا یکی از مأموریت‌هایی است که برای آن برنامه‌ریزی کرده‌ایم، گفت: پلیس برای مردم، خدمتگزار و برای مجرمان، مقتدر است.
طبق اعلام اتحادیه حق‌العملکاران میوه و تره بار تهران، به دستور دادستانی، واحدهای صنعتی مستقر در میدان بزرگ میوه و تره‌بار تهران که تولید آب انگور دارند باید به سرعت نسبت به جمع‌آوری دستگاه‌های آبگیری و بازگشت به حق العمل کاری میوه و تره‌بار، اقدام کنند.
به دنبال برخی برداشت‌های نادرست رسانه‌ای از اظهارات رییس پلیس راهور فراجا و معاون وزیر بهداشت در مورد جانباختگان حوادث رانندگی در بیمارستان‌ها‍، پلیس راهور توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.

پدر و پسر معتادی که با توسل به حیله و نیرنگ، جوان 36 ساله موتورسوار را به پاتوق اجاره ای کشانده و او را با ضربات هولناک قمه به قتل رسانده بودند، هنگام بازسازی صحنه جنایت، زوایای دیگری از این ماجرای تکان دهنده را در حالی فاش کردند که جسد جوان موتورسوار زیر درخت انجیر کشف شد.

در راستای اجرای دستور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه مبنی بر بازبینی برنامه‌های سند تحول قضائی سال ۱۴۰۲ نشستی با حضور قائم مقام معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه، رئیس مرکز پیگیری اجرای سند تحول قضائی و جمعی از مدیران کل ادارات تابعه این معاونت برگزار شد.

رئیس قوه قضائیه خطاب به مسئولان قضایی خراسان شمالی گفت: در راستای کمک به رشد تولید و مهار تورم، مساعدت‌های لازم را به بخش‌های دولتی داشته باشید و در مقابله با مفاسد و مفسدین در دستگاه‌های مختلف چه دستگاه قضایی و چه دستگاه اجرایی، قاطعیت به خرج دهید.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مرد جوان که با استفاده از موتورسیکلت با پلاک مخدوش اقدام به موبایل قاپی می‌کرد، خبر داد و گفت متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

به گفته مقامات پاکستانی، یک افسر پلیس که وظیفه حفاظت از یک مدرسه خصوصی دخترانه در شمال غربی این کشور را برعهده داشت، به سمت اتوبوس مدرسه‌ای که حامل چندین معلم و دانش‌آموز بود، تیراندازی کرد و این حادثه منجر به مرگ یک کودک شد.

قوه قضاییه به پرونده علیرضابیگی که ادعا کرده بود نمایندگان در قبال دریافت خودروی شاسی بلند وزیر صمت را استیضاح نکردند و نیز پرونده شکایت حسن روحانی از رحیم‌پور ازغدی رسیدگی می‌کند.
23 اردیبهشت‌ماه امسال حادثه دلخراش یک تصادف از یک دوربین مداربسته در بلوار امیرکبیر شهرستان شهریار منتشر شد که صحنه‌ای تکان دهنده از حمله یک سگ به یک پسر نوجوان را نشان می‌دهد.