شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت از درخواست این وزارتخانه برای دورکاری کارمندان تهرانی در پی تشدید آلودگی هوا خبر داد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از غیرحضوری شدن دانشگاه ها و مدارس استان تهران به جز فیروزکوه و دماوند برای فردا و پس فردا خبر داد و گفت: طرح زوج و فرد از درب منازل اجرایی خواهد شد.
شهردار تهران گفت :‌ به مردم می گویم که به سراغ خرید دلار نروند، چون حتما قیمت دلار پایین می آید و در این زمینه این مردم هستند که متضرر می شوند. قبلا نیز بارها به این مساله اشاره کردم سر مساله بورس که دچار حباب شده بود به مردم اعلام کردم که کاری انجام ندهند؛ در مورد دلار نیز عرض می کنم که قیمت هایی که اکنون اعلام می شود، دروغ محض است.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی از احتمال افزایش غلظت آلاینده‌های هوا در سطح ناسالم برای تمام گروه‌ها در تهران و کرج از امروز تا روز یکشنبه خبر داد.
پرسون از آشفتگی یکی از معابر منطقه15 تهران گزارش می دهد؛

پیکر خاکستری بلوار نیکو عمل / بی تدبیری شهرداری در برخورد با متخلفان

یکی از محله های قدیمی و پر رفت و آمد در شرق کلانشهر تهران محله افسریه است؛ این محله در جنوب شرقی تهران و در منطقه 15 شهرداری قرار دارد و بلوار نیکو عمل شرق در این محله قرار دارد که این روزها این محور تردد خودرویی حال و روز خوشی ندارد.
شهردار تهران از تصمیم مدیریت شهری برای پشتیبانی و همکاری در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی خبر داد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای تهران هم اکنون با میانگین ۱۲۸ و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است. همچنین ۲۱ ایستگاه در شرایط آلوده قرار دارند که از این تعداد شرایط ۸ ایستگاه به رنگ قرمز درآمده است.
فرهاد آریادوست روز چهارشنبه گفت: امروز مرحله پایانی تخریب باقی مانده ساختمان متروپل بدون تلفات جانی و بر اساس برنامه ریزی انجام شد.

سازمان آگهی های پرسون