شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

مدیر روابط عمومی مترو با اشاره به اینکه چکش‌های ایمنی برای تعویض و بهسازی برداشته شده بودند گفت: روز دوشنبه ۱۵ اسفند چکش ها به واگن‌ها بازگردانده خواهد شد.
مشاور شهردار تهران در امور ایثارگران در جمع گروهی از جانبازان شهرداری تهران بیان کرد : محاسبات دشمن درباره ملت ایران غلط از آب درآمد و آشوب‌ها به جایی نرسید.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از تحویل نهال رایگان به شهروندان از فردا 15 اسفندماه به مناسبت روز درختکاری تا ۲۵ اسفند ماه خبرداد.
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به مسمومیت دانش آموزان در مدارس تهران گفت: امیدواریم دستگاه‌های امنیتی، وزارت بهداشت و وزارت آموزش و پرورش هرچه زودتر نتیجه کار را اعلام کنند.
عضو شورای شهر تهران با اشاره به ساخت برج‌ها در اطراف باغ گیاه‌شناسی گفت: این امر منجر به کاهش سفره‌های آب زیر زمینی، از بین رفتن بافت باغ، بروز آلودگی و مشکل در حفظ گونه‌های در معرض انقراض می‌شود که باید به چالش های این باغ رسیدگی شود.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در روز یکشنبه چهاردهم اسفند ماه ۱۴۰۱ شاهد حجم بالای ترددها و شروع ترافیک در معابر شهر تهران هستیم.
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار باران و رعد و برق ، آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان‌آب در سه استان هشدار داد.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پنج شنبه ها معابر شهر تهران خلوت تر است اما رانندگان در شرایط خلوت بودن معابر باید بیش از پیش قوانین و مقررات را رعایت نمایند.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران؛

هر 150 سال یک بار زلزله ای به بزرگی 7 ریشتر را تجربه می کنیم

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: با توجه به زلزله خوی و ترکیه، باید آمادگی لازم را داشته باشیم البته که این دو زلزله ارتباطی به زلزله در تهران ندارند.
این روزها بازار افزایش قیمت مسکن داغ داغ شده و دولت همچنان برای کنترل این بازار آشفته در حال شعار دادن است و برای تولید مسکن با هدف کاهش قیمت قدمی برنداشته است.
سازمان آگهی های پرسون