شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران درباره افزایش ساعت کاری میادین میوه و تره‌بار، گفت: در پاسخ به درخواست شهروندان، ساعت کار میادین میوه و تره‌بار را افزایش خواهیم داد.
بیمارستان میلاد یکی از مهم ترین و مجهزترین بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی است که به دلیل موقعیت جغرافیایی و کمبود مراکز درمانی نهاد بیمه ای روزانه هزاران نفر از تهرانی ها و سایر هموطنان رهسپار آن می شوند و برخی از خدمات دهی این مجموعه نارضایتی شهروندان را به وجود آورده است.
سازمان زیباسازی شهر تهران با همکاری بنیاد رودکی، همزمان با عید سعید غدیر، روی برج آزادی ویدئو مپینگی با مضامین تبریک عید غدیر و مدح حضرت علی (ع) اجرا کرد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید طی روزهای آینده در پنج استان و کاهش نسبی دما در سواحل دریای خزر خبرداد.

معاون فرهنگی شهرستان‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: برای جشن بزرگ غدیر امسال چندین برنامه ویژه در شهرستان‌های استان تدارک دیده شده که برخی از آن برای نخستین بار به اجرا گذاشته خواهد شد.
همزمان با فرارسیدن عید سعیدغدیر و با هدف هویت بخشی به فضاهای بی دفاع شهری، بزرگترین مسیر نقش و نور ایران افتتاح شد. این مسیر نوری ۱۲۰۰ مترمربعی یکی از جاذبه‌های گردشگری غرب تهران است که از نظر مساحت در نوع خود کم‌نظیر است.
مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران ضمن تشریح سیاست های جدید بودجه ای برای سال آینده گفت: بناداریم تا مهرماه سال جاری تمامی پیشنهاد بودجه ها را جمع بندی کنیم که این اقدام با هم افزایی مجموعه بخش های شهرداری تهران انجام خواهد شد. 
منطقه ۲۲ شهر تهران یک منطقه خاص، ویژه و متفاوت در میان مناطق۲۲گانه پایتخت است. از ابتدا نیز ملاحظات و برنامه‌ها برای توسعه این منطقه با نگاه به این ویژگی‌‌های متفاوت و تمایز آن با سایر مناطق مورد توجه بود.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران اعلام کرد: بزودی پسماندهای خطرناک شهروندان از طریق ۴۵۵ غرفه بازیافت موجود در سطح شهر تهران بصورت جداگانه و در قالب طرح جعبه های ایمن دریافت می شود.
شهرداری تهران از بخش خصوصی برای راه‌اندازی بازار «خودروی اشتراکی» دعوت کرد. جزئیات این طرح از برنامه «واردات ۵۰۰دستگاه خودروی برقی برای سرویس‌دهی به شهروندان در قالب خودروی اشتراکی» حکایت دارد. اگر آنچه سرمایه‌گذاران به‌عنوان شرط مطرح کرده‌اند، محقق شود «نسل بهتر از تاکسی‌های آنلاین» برای جابه‌جایی‌های درون‌شهری به حرکت درمی‌آید. شهرداری به دنبال «مشارکت با سرمایه‌گذار» است؛ اما نوع قراردادهای مشارکت در پروژه‌های شهری به خاطر «برد-باخت» بودن آن، مطلوب سرمایه‌گذاران نیست. در آن مدل، سرمایه‌گذار عملا پیمانکار مدیریت شهری می‌شود.
بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، آسمانی صاف تا کمی ابری، در بعضی از ساعت‌ها همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.
بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، در بیشتر نواحی استان تهران طی روز یکشنبه افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.
سازمان آگهی های پرسون