شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: حکمی در خصوص باغات صادر شده و در بستر آن یک فرد از ۲۱ نفر عضو شورا شکایت کرده است و ما باید از طرفی شهر را مدیریت کنیم و از سوی دیگر، پاسخگوی شکایات شهروندان باشیم.
سازمان هواشناسی تداوم کاهش کیفیت هوا و وجود گرد و غبار را تا روز جمعه، ۴ شهریور دانست و در ادامه اعلام کرد: شروع هفته آینده با افزایش دما همراه خواهد بود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان در پنج روز آینده، صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعات همراه با وزش باد و در نواحی جنوبی خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.
مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران اعلام کرد:

بهره گیری از نظرات تخصصی سمن ها در تدوین برنامه چهارم مدیریت شهری

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران با اشاره به پیش بینی جایگاه سمن ها در سند«تهران؛ کلانشهر الگوی جهان اسلام» گفت: میدان دادن به مردم بر محور نخبگان شهر یکی از راهبردهای کلان 4گانه و از جمله سیاست های 12گانه شهردار تهران به شمار می رود که تلاش داریم از دیدگاه های تخصصی تشکل های مردم نهاد در تدوین برنامه چهارم مدیریت شهری بهره بگیریم.
عین‌الله جهانی، کارشناس ارشد ترافیک و معاون پیشین اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فراجا می‌گوید: متاسفانه تهران به یک پارکینگ بزرگ تبدیل شده است و باید برای آن تدبیر درستی اندیشیده شود.
معاون امور مناطق سازمان مدیریت پسماند از اجرای طرح ارتقاء کیفیت نگهداشت شهر در مناطق ۲۲گانه با پشتیبانی و خدمات رسانی توسط نیروهای این سازمان خبر داد.
شهردار منطقه۸، گفت: جمع آوری سد معبری ها و وانتی‌های منطقه به منظور مقابله با بی‌نظمی، آلودگی‌های بصری و درخواست های متعدد شهروندان، مطابق قوانین با جدیت پیگیری و در حال انجام است.
اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به بارش‌های رگباری، وزش باد شدید، احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها هشدار داد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز اعلام کرد: ترافیک در آزادراه کرج - تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک سنگین است.
امروز بزرگ‌ترین پایانه زیرزمینی قطارهای شهری کشور در اکباتان تهران به بهره‌برداری می‌رسد؛ پایانه‌ای که کمک می‌کند تا سرفاصله قطارها در خط ۴مترو کاهش پیدا کند.
رییس پلیس راه مازندران از ترافیک سنگین خودرو در جاده کندوان حدفاصل بیلقان تا سرودار خبر داد.
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با اشاره به اینکه سیر پیوستن تاکسی‌ها به سامانه‌های اینترنتی صعودی است، گفت: تلاش داریم در ماه جاری مشکلات مربوط به تاکسی‌های اینترنتی را برطرف کنیم.
شهردار تهران با اشاره به تفاهم خواهرخواندگی بین تهران و کربلا گفت: شهرداری تهران در حال مذاکره برای انعقاد خواهرخواندگی با نجف و دیگر شهرهای عراق نیز است.
سازمان آگهی های پرسون