شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

دولت سیل جمعیت زائران پس از دو سال محدودیت را پیش بینی کرده بود و تا روز گذشته مشکلی برای عبور زائران وجود نداشت، اما از روز گذشته به دلیل حجم زائران طرف عراقی ظرفیت مناسبی را برای عبور زائران در اختیار نداشت و مرزها بسته شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از راه‌اندازی پویشهر زائر یک پاکبان همزمان با برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) خبر داد.

پرسون از نبود نظارت بر عملکرد ضعیف معاونت فنی و عمران پایتخت گزارش می دهد؛

‎آسفالت ریزی لاک پشتی؛ عامل ترافیک سنگین آزادگان / بی تجربگی در سازمان عمران شهرداری تهران

‎یکی از مهم ترین بزرگراه های نه تنها تهران بلکه کشور بزرگراه آزادگان است، این بزرگراه به عنوان کمربندی پایتخت محور شرق تهران تا شمال غربی تهران را متصل می کند و به نوعی خروجی شرقی، جنوبی و شمال غربی تهران را اتصال می دهد.
همزمان با ایام اربعین حسینی مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین، علم و کتل های پلازای میدان هفت تیر به پلازای حرم عبدالعظیم حسنی منتقل می شود.
این سازمان در راستای گرامیداشت اربعین سالار و سرور شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام، تیغه های علم و کتل های اکران شده در پلازای میدان هفت تیر را به ضلع شرقی حرم عبدالعظیم حسنی و پلازای شهر ری منتقل می کند.

گفتنی است این علم و کتل ها ماحصل نخستین رویداد هنری نقاشی‌خط (کالیگرافی) نشان عاشقی هستند که در آن طراحی و نقاشی بیش از ۵۰۰تیغه علم، کُتل و نمادهای عاشورایی به همت سازمان زیباسازی شهر تهران به مناسبت ایام شهادت سید و سالار شهیدان برگزار شد و پس از پایان در نمایشگاه پلازای هفت تیر، جانمایی شدند.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران:

مصرف انرژی در نورپردازی شهری بهینه سازی می شود

به منظور بهینه سازی مصرف انرژی و بهبود شاخص های زیست محیطی و مبلمان شهری، مدیران عامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و سازمان زیباسازی شهر تهران، تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.
سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به فعالیت سامانه بارشی،کاهش ۶ تا ۱۴ درجه‌ای دما، خسارت به محصولات کشاورزی و سیلاب ناگهانی در برخی استان‌ها هشدار داد.
همایش یک روزه مشترک کمیته های تخصصی برنامه چهارساله چهارم شهرداری تهران به همراه نشست شورای راهبری و تلفیق به ریاست دکتر فروزنده معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا در برج میلاد تهران برگزار شد.
شهردار تهران بر تلاش قرارگاه جهادی مسکن برای حل معضل مسکن شهروندان تهرانی گفت: هیچ پاسخ شایسته‌ای در مقابل وضعیت موجود وجود ندارد که چرا دو سوم پول و سرمایه افراد در سبد خانوار صرف داشتن سرپناه می‌شود.
رئیس شورای شهر تهران با انتقاد از اینکه در دولت روحانی، وزیری با یک بیان غیرمنطقی منجر به توقف ساخت‌وساز شد، گفت: بیانات این مسئول موجب زنگ‌زدگی چرخ مسکن شده بود.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از واکسیناسیون هزار نفر از نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران و اعزام این افراد به مراسم راهپیمایی اربعین حسینی از تاریخ ۱۵ شهریورماه خبر داد.
به بهانه ابلاغ محکومیت های ساختمان متروپل آبادان برای ثبت در تاریخ جهت آندسته از مسئولانی که بعدا انکار خواهند کردندکه ما اطلاعی از مسائل ساخت و ساز نداشتیم!
سازمان آگهی های پرسون