شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

معاون فنی و عمرانی شهردار منطقه یک از بررسی و بهسازی بزرگراه‌ها و خیابان‌های این منطقه در طرح خدمت با هدف افزایش ایمنی و رضایت شهروندان خبر داد.
شهردار منطقه ٢٠ مسیرهای راه‌پیمایی «جاماندگان اربعین »را اعلام کرد و از آمادگی این منطقه برای میزبانی از خیل عاشقان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) در روز اربعین خبر داد.
معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از ابلاغ ارتقاء درجات جدید ۲۱ شهرداری از سوی وزیر کشور به استانداری ها خبر داد و گفت: به موجب این ابلاغیه ها؛ درجه شهرداری بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی، به۱۱ ارتقاء یافت.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه شورا در عزل و نصب‌های شهرداری هیچ گونه دخالتی نداشته و نخواهد داشت، گفت: پیشنهاد می‌کنم شهردار با دقت و وسواس انتصابات را انجام دهند.
هنوز سرانجام رسیدگی به پرونده شهردار ناحیه‌ای که قهرمان فسادستیزی در شهرداری تهران شد و چهره خونی‌اش که گفته می‌شد بر اثر مبارزه با متخلفان ساختمانی است، مشخص نشده، مدیری که گفته شد خودزنی کرده است.
با توجه به اینکه دریاچه ارومیه تنها یک قدم با مرگ فاصله دارد، هیچ یک از اقدامات ستاد احیا، دردی از دردهای ارومیه را دوا نمی‌کند و در حال حاضر تنها رهاسازی آب از سدها به دریاچه ارومیه توسط وزارت نیرو می‌تواند دریاچه را از مرگ حتمی نجات دهد.
سازمان آگهی های پرسون