دفاعی و امنیتی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری سرویس نظامی | دفاعی | امنیتی را در سرویس سیاسی پرسون بخوانید.

وزیر دفاع در واکنش به ‌یاوه‌گویی‌های سران رژیم صهیونیستی گفت:دشمنان ملت ایران قطعاً در برابر هرگونه اقدام نابخردانه و جهالت آمیز، پاسخ دندان‌شکنی دریافت خواهند کرد و هزینه سنگینی می‌دهند.
وحیدی در تماس با فرمانده ناجا مطرح کرد؛

نیروی انتظامی پناهگاه مطمئن مردم است

وزیر کشور در تماس با فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر ضرورت تقویت بیشتر جایگاه نیروی انتظامی در افکار عمومی، گفت: نیروی انتظامی پناهگاه و ملجاء امن و مطمئن مردم است.
وزیر دفاع در تبیین اهمیت نقش نیروی انتظامی در تامین امنیت عمومی کشور گفت: مردم ذخیره استراتژیک نظام جمهوری اسلامی هستند و آرامش، منزلت و اعتقادات مردم در گرو نظم و امنیت جامعه تعریف شده و در این میان ایجاد شرایط خوب امنیتی مورد انتظار مردم از نیروی انتظامی است.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه سردار سلیمانی منادی عدالت و صلح بود گفت: صلح تنها در سایه ایستادگی در مقابل سلطه جویان و زیاده‌خواهان میسر است.
امیر آشتیانی عنوان کرد؛

قدرت‌های پوشالی محکوم به شکستند!

وزیر دفاع با بیان اینکه قدرت‌های پوشالی محکوم به شکست هستند، گفت: آمریکایی‌ها مجبور شدند با ضعف و خفت افغانستان را ترک کنند.
وزیر دفاع با اشاره به نقش ارزنده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در تربیت نسل جوان مومن و انقلابی با تاسی از مکتب دفاع مقدس گفت: بدون شک اقتدار امروز کشور مرهون تجربیات دفاع مقدس است.
وزیر اطلاعات امروز پنجشنبه در جریان سفر به شهر مقدس قم با حضور در دفتر آیت‌الله نوری همدانی با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.
فرمانده کل ارتش گفت: نیروی انتظامی نماد اقتدار و دفاع از ارزش‌های اسلامی ایرانی و سمبل امنیت جامعه است؛ لذا ما توفیق نیروی انتظامی را موفقیت این کشور می‌دانیم.
امیر آشتیانی در دیدار با فرمانده نیروی دریایی سپاه عنوان کرد؛

امنیت راهبردی خلیج فارس را مرهون نیروی دریایی ارتش و سپاه هستیم

وزیر دفاع در دیدار با سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه امنیت راهبردی خلیج فارس و دریای عمان و آبراهه‌های حساس جمهوری اسلامی را مدیون آمادگی‌های دفاعی نیروی دریایی ارتش و سپاه پاسداران دانست.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ۱۱۲ پست واکسیناسیون در سراسر کشور توسط نیروی زمینی ارتش اداره می‌شود، البته ظرفیت بسیار عظیم پادگان‌ها و کادر درمان نیز در نیروی زمینی ارتش وجود دارد که می‌تواند در تسریع واکسیناسیون عمومی مؤثر واقع شود.
مخبر طی پیامی در پی بازگشت ناوگروه ۷۵ نداجا بیان کرد؛

این حضور مقتدرانه برگ زرینی بر افتخارات پرشمار و حماسه ساز ارتش به ثبت رساند

معاون اول رییس جمهور در پیامی ضمن تبریک به بازگشت مقتدرانه ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش از مأموریت بین المللی، گفت: بدون شک این حضور نقطه عطفی در تحولات امنیتی منطقه و جهان و بیانگر پیام صلح و دوستی ایران به ویژه برای کشور‌های منطقه خواند.