دفاعی و امنیتی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری سرویس نظامی | دفاعی | امنیتی را در سرویس سیاسی پرسون بخوانید.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش اعلام کرد: در نیروی زمینی ارتش قهرمان، نیروی هوایی الهی و نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر دانش روز دنیا، برای تأمین سلاح‌ها و تجهیزاتی که دفاع منسجم را از مرزهای مقدس ایران فراهم کند، به هیچ کشور و کمکی نیاز ندارد و این موضوع غیرت، تعصب، دانش و برازندگی نیروها در ارتش جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌دهد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تحت پوشش قرار دادن ۱ میلیون و ۴۴۰ هزار نفر کارکنان وظیفه، گفت: طی فرایند آموزشی صورت گرفته تاکنون۷۶۰ هزار نفر در مهارتهای تخصصی و ۶۸۰ هزار نفر نیز در مهارت‌های عمومی موفق به گذراندن دوره شده‌اند.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد: طوفان الاقصی کابوس فروپاشی رژیم صهیونیستی را برای سران این رژیم به یقین تبدیل و ثابت کرد برخی تلاش‌های مذبوحانه مانند نمایش مضحک روند عادی سازی، قادر نخواهد بود روند رو به افول و فروپاشی خانه عنکبوت را کُند کند.
وزیر دفاع جمهوری اسلامی در تماس تلفنی با وزیر دفاع سوریه با اشاره به شهادت و مجروح‌ شدن جمعی از افسران و کارکنان دانشگاه افسری حمص در جریان یک حمله تروریستی، گفت: حضور نامشروع و غیرقانونی نظامیان بیگانه در منطقه و سوریه باید هرچه سریع‌تر پایان یابد.

فرمانده کل انتظامی کشور اعلام کرد

برخورد سخت با اراذل و اوباش و قانون‌ستیزان

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه به حکم قانون با اراذل اوباش، گردن‌کشان و قانون ستیزان قاطعانه، قانون‌مدارانه و سخت برخورد می‌کنیم، در عین حال گفت: با هماهنگی قوه قضاییه در آینده‌ای بسیار نزدیک با اقدامات فنی و هوشمندانه، عمده سارقین را به کنترل هوشمند خود در می‌آوریم.
رییس ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار دبیر شورای امنیت ملی ارمنستان ضمن اعلام آمادگی ایران برای اعزام ناظر به مرزهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان، گفت: تداوم تنش در این منطقه به نفع دو کشور ارمنستان و آذربایجان و سایر کشورهای منطقه نیست.
فرمانده نیروی زمینی ارتش:

در مسیر تأمین امنیت کشور درنگ نمی‌کنیم

امیر سرتیپ حیدری گفت: ما برای ایجاد امنیت برای کشور و ملت، در رکاب رهبر معظم انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم و در این مسیر لحظه‌ای درنگ و غفلت نمی‌کنیم.