احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

انتظار می‌رفت اصلاح‌طلبانی که به گفته خودشان دست خود را از دولت‌ روحانی کوتاه می‌دیدند و ناکام از قدرت، صرفاً بدنامی حمایت از روحانی را یدک می‌کشند، دیگر در هیچ ائتلافی با او شرکت نکنند.
اصلاح‌طلبان به انتخابات و نهادهای ذی‌صلاح در جریان انتخابات حمله می‌کنند تا سرپوشی بر بی‌اعتباری خود بگذارند.
مهمترین ادعا درباره توماج صالحی شنکجه او در زندان بود که حالا با تصاویری که از توماج پس از آزادی منتشر شده نشان می‌دهد که او در صحت و سلامت از زندان آزاد شده است.
فرمانده کل سپاه در پیام تبریک به پرستاران گفت: شکوه ایمان و درخشش پرستاری در پرستاران و پزشکان بیمارستان های غزه ما را به یاد خاطره شکوهمند درخشش شما در ایام کرونا می اندازد.
کیهان نوشت:رقابت سالم انتخاباتی واجد شرایطی است که متاسفانه بسیاری از مدعیان اصلاحات اصرار دارند که از آن تخطی کرده و آن را زیر پا بگذارند. این جریان سیاسی در هر دوره‌ای از انتخابات تقریبا یک روند تکراری را در مواجهه با مسئله انتخابات طی می‌کند.
تبارشناسی مخالفان سرسخت روحانی کار سختی نیست، در سخنان سالهای اخیر روحانی هویت این طیف بارها آشکار شده و در جدیدترین مورد در میان سطور بیانیه روحانی پس از ثبت‌نام در انتخابات خبرگان تبار این طیف آشکارتر از قبل، قابل شناسایی است.
سفیر سابق ایران در لبنان و اردن:

مردم؛ تنها راه نجات غزه

دستمالچیان حضور مردم در صحنه را تنها راه نجات دانست و اذعان کرد: عدم حل موضوع فلسطین به دلیل آن است که حق تعیین سرنوشت را به مردمی که سرزمینشان اشغال شده نمی‌دهند.
حسین مرعشی در گفتگو با روزنامه سازندگی درباره انتخابات اسفند ۱۴۰۲ گفت: این انتخابات، رقابت میان سیدابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف است، نه رقابت بین اصلاح‌طلبان و اصولگرایان.
ملت ما می‌دانند که اسوه‌های جریان حزب‌اللهی در کشور، از شهید رجایی و باهنر گرفته تا شهید سلیمانی و دیگران، کوچک‌ترین بهره‌ای از امتیازات متعارف اقتصادی و سیاسی نداشته‌اند؛ در حالی که بیشترین هزینه‌ها را از جان و آبرو گذاشته‌اند.
رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به ضوابط قانونی انتخابات مجلس، گفت: نتایج بررسی احراز صلاحیت داوطلبان توسط هیئت‌های اجرایی و با استعلام از مراجع پنج گانه منطبق بر قانون انجام شده است.
مولوی عبدالحمید و اطرافیان او در واکنش به خبر پیدا شدن ۸۰ ماینر در مسجد مکی زاهدان مدعی شدند این خبر نه تنها تهمت است، بلکه اساساً تهمت زدن روش ناپسندی است.