احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

رییس ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف گفت: دکتر قالیباف، در بخش‌های مختلف نیروی هوایی، انتظامی، شهرداری تهران و مجلس عملکرد بسیار خوبی داشته و فردی امتحان پس داده و مناسب برای ریاست جمهوری است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر لزوم مشارکت در انتخابات پیش رو گفت: آحاد ملت ایران اسلامی حضور در انتخابات را تکلیف الهی می‌دانند و قطعا با مشارکت همگانی خود بار دیگر دشمنان را ناامید و مایوس خواهند کرد.

محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا نوشت: نایب وزیر کشور دیروز گفته است" اجازه نمی دهیم سلامت انتخابات مخدوش شود." این اراده آقای وزیر را باید تحسین کرد و برای او آرزوی توفیق داشت. اما سلامت انتخابات چگونه تامین می‌شود ؟

آخرین نظرسنجی منتشر شد؛

کدام نامزد صدرنشین است؟

نتایج موج چهارم(۴تیر) نظرسنجی موسسه افکار سنجی ملت مرکز پژوهش های مجلس در خصوص مشارکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری منتشر شد.
حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، در پیامی ویدئویی درباره چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، حمایت خود را از مسعود پزشکیان اعلام کرد و از مردم خواست روز جمعه هشتم تیر به این کاندیدا که دارای صفاتی چون صداقت، شجاعت و وفاداری به منافع ملی است، رأی دهند.
محمدجواد آذری جهرمی در کانال تلگرامی خود نوشت: هر قدر با ۱ میلیون شغل ایجاد کردند، ۴ میلیون خانه ساختند، مرغ ۹ هزار تومن شد، دلار رو ارزون کردند، ماشین دست دوم وارد کردند، پینگ رو درست کردند و فساد رو جمع کردند؛ همونقدر هم وعده های الانشون اعتبار داره!
ائتلاف نامزدهای جبهه انقلاب یک ضرورت اسلامی و انقلابی است و نادیده گرفتن آن از سوی هرکه باشد، بی‌توجهی آشکار به این مبانی و اصول تلقی می‌شود.
مسئول ستاد دانشگاهیان قالیباف، گفت: ۶ کاندیدایی که توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت شده‌اند و امروز در حال تبلیغات هستتد، قابل احترام‌اند و این‌ها اشخاصی ولایی و انقلابی قلمداد می‌شوند، اما در این میان باید به گزینه اصلح رسید که به نظر من قالیباف با تخصص، تجربه تبحری که دارند، می‌توانند مسئولیت ریاست جمهوری را به درستی پیش ببرد.

رئیس ستاد انتخابات محمدباقر قالیباف با بیان اینکه حکمرانی بر مبنای اخلاق اسلامی کافی نیست به دنبال آن هستیم تا آنچه منافع عامه را مصون می‌دارد و از قدرت سوءاستفاده نمی‌کند رییس‌جمهور شود، گفت: کسی باید ریاست جمهوری را برعهده بگیرد که در بحث ناترازی درآمدها، زندگی با عزت ملت، ازدواج و مانند آن کارآمد باشد.