احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

همه ما انسان‌ها دارای آرزو و رویاهایی هستیم که تصویر آینده‌ی مطلوب ما را می‌سازد و ما برای رسیدن به این آینده‌ی مطلوب‌مان تلاش میکنیم.
هر رای در هریک از صندوق‌های اخذ رای در سراسر کشور به مانند موشک‌هایی است که بر قلب دشمن اصابت کرده و وعده صادقی خواهد شد که هیچ رادار و سپر موشکی نتواند آن را رهگیری کند.
رئیس ستادهای انتخاباتی پورمحمدی‌:

انتخابات به خوبی در حال انجام است

رئیس ستادهای مردمی انتخاباتی مصطفی پورمحمدی‌ گفت: در کل کشور آنچه که گزارش داده شد نشان می‌دهد صندوق‌های رأی به قدر کافی تامین شده و خوشبختانه انتخابات به خوبی و با آرامش در حال انجام است.

امیر سرلشکر موسوی با بیان اینکه بدون تردید ملت بصیر ایران با حضور گسترده در انتخابات، بار دیگر برای سرافرازی و اقتدار ایران حماسه می‌آفرینند، گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، ارتقای قدرت دفاعی، بازدارندگی و اقتدار نظام را در پی خواهد داشت.

از اینکه جنابعالی نیز با فداکاری و گذشت، به نفع جبهه انقلاب و درخواست شورای عالی اجماع پاسخ مثبت داده و انصراف دادید، از جنابعالی قدردانی می کنیم.

مسئول برگزاری انتخابات در خارج از کشور با اشاره به مخالفت کانادا با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران در این کشور، خبر داد «صندوق‌های اخذ رأی در مرز بین آمریکا و کانادا قرار داده خواهند شد».