احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

مشاور روحانی در توئیتی نوشت: جناب جلیلی را بیش از سه دهه است که کاملا می‌شناسم؛ و می‌دانم که ایشان تندرویی متعصّب و متصلّب است، که اکنون خود و جناح افراط‌گرایش را در مسیر ریاست جمهوری می‌بیند.
محمدباقر قالیباف با انتشار بیانیه‌ای رسما حمایت خود را از جلیلی اعلام کرده است؛ آن‌هم درحالی‌که با اعلام آرای انتخابات، او دیگر نامزد انتخابات نیست و به سمت قبلی خود یعنی رئیس قوه مقننه بازگشته است.
رئیس دفتر دولت دوازدهم می‌گوید: در یک مفهوم کلی می‌گویند جبهه انقلاب، این هم اسمی است که انتخاب کردند و اصول آن را هم نمی‌دانیم به چه صورت است که خودشان هم بین خودشان دعوا می‌کردند، اگر یک جبهه انقلاب است که اینقدر نباید بین آن‌ها اختلافات ریشه‌ای باشد.
معاون امنیتی وزیر کشور خبر داد:

دستگیری عناصر تروریستی در ایام انتخابات

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور با اشاره برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به تشریح مطالبی درباره مسایل امنیتی انتخابات و اقدامات و راهبردهای دشمنان و معاندین در ایام انتخابات پرداخت.
فعال سیاسی اصولگرا به قالیباف توصیه کرده که این بار طرف درست تاریخ بایستد و با حمایت از جلیلی لعنت تاریخی را برای خود نخرد.
اولین سوالی که پس از انتخابات 8 تیر مطرح شد، این بود که چرا تصویر جامعه‌ای که «مونیتور انتخابات» نشان داد با جامعه‌ای که ساخته ذهن و قلم سیاست‌ورزان است تفاوت داشت؟
مطرح کردن درددل های مردم کار پسندیده ای است ولی برنامه داشتن و عمل کردن به وعده ها مهم است. اینکه حرف های مردم را تکرار کردند ولی توانایی اجرای آن را نداشته باشند، این موضوع شکننده خواهد بود. فلذا امیدوارم که انتخابات جمعه هفته آینده پرشور باشد و مردم برای آنچه می خواهند تغییر پیدا کند پای صندوق های رای آمده و انتخاب کنند.
روز جمعه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری برگزار شد و از آنجا که هیچ‌کدام از کاندیداها به نیمی از آراء مردم دست پیدا نکردند، جمعه این هفته نیز انتخابات برگزار می‌شود.
مسعود پزشکیان در بیانیه انتخاباتی خود گفت: من پزشک مردم و وزیر دولت اصلاحات و نماینده صریح مردم، هم صدای بی‌صدایان و خاک پای ملت ایران هستم. از شما می‌خواهم که در ورای هر نگرش و نقد سیاسی فرصت انتخاب پیش رو را از دست ندهیم و کار را ناتمام نگذاریم.