دولت

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری دولت و کابینه را در سرویس سیاسی پرسون بخوانید.

رئیس جمهور با تاکید بر اهمیت حساسیت مسئولان نسبت به حق مردم تصریح کرد: مسئولان به اعتبار جایگاهی که مردم به آنها سپرده‌اند، تکالیفی بر عهده دارند که رسیدگی به خواست‌های به حق آنها، از مهمترین این تکالیف است.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: حجاب و عفاف، مقوله‌های فرهنگی هستند که با اعتقاد قلبی سروکار دارند. بنابراین، نمی‌توان آنها را خارج از چارچوب‌های امور فرهنگی و اعتقادی در وجود مردم جستجو کرد.
رئیس جمهور جمهور در نشست با شرکت کنندگان جشنواره رسانه‌ای خورشید گفت: امروز ما در جایگاه مدعی حقوق بشر هستیم و غربی‌ها در جایگاه متهم، آن ها باید پاسخ دهند که چگونه حقوق انسان‌ها را ضایع می‌کند.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: عده‌ای که خود را اسلام مجسم و مظهر انقلاب می‌دانند و هرکس که در برابر آنها اظهار وجود کند را خارج از اسلام و مخالف انقلاب معرفی می‌کنند، هر روز عده‌ زیادی را از قطار خدمت به کشور و ملت پیاده می‌کنند و راه را بر پیشرفت کشور می‌بندند.
رئیس‌جمهور گفت: خداوند می‌فرماید "اگر از بیگانگان پیروی کردید، این رمز عقب‌گرد شماست و زیان‌کار هستید."، رمز پیروزی مسلمانان در طول تاریخ وحدت و انسجام با محوریت اعتقاد به خدا و رسول و با تأسی از قرآن شریف بوده است.
رئیس جمهور در پیامی به «شی جین پینگ» روز ملی جمهوری خلق چین را به دولت و ملت این کشور تبریک گفت.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این فیلم ادعای نگارش نامه‌ای از سوی مجمع به رهبر انقلاب اسلامی و در مخالفت با نظر ایشان درباره وضعیت اعتبار اسناد غیر رسمی را تکذیب می کند.آملی لاریجانی با تکذیب نامه مجمع تشخیص به رهبری درباره اسناد غیر رسمی خطاب به فضاسازان گفت: چرا آنقدر دروغ می‌گویید؟ کسی که ردای پیغمبر پوشیده است، باید دروغ بگوید؟ ما طرح را معطل کرده‌ایم؟ پس این جلسات چه بوده است؟