دولت

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری دولت و کابینه را در سرویس سیاسی پرسون بخوانید.

آیت‌الله رئیسی با ثبت نصابی جدید از نظر درصد آرای شرکت‌کنندگان در انتخابات، برای سومین بار به عنوان نماینده مردم استان خراسان جنوبی به مجلس خبرگان راه یافت.
وزیر کشور با بیان اینکه جهان به نقش‌آفرینی جوانان چشم دوخته است، گفت: رای اولی ها با عمل به مسئولیت سیاسی اجتماعی خود، جهان را متحیر و نقطه آغاز حرکت ملت بزرگ ایران برای ساخت تمدن نوین اسلامی خواهند بود.
آینده اقتصاد با مشارکت مردم در اجرایی شدن سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و خصوصی سازی واقعی در کشور و جلب اعتماد دولتمردان به حمایت از اقتصاد تعاونی بعنوان رکن دوم اقتصادی کشور و همگام با سیاست های مردمی دولت می‌تواند در شرایط خاص اقتصادی و شرایط تحریم های ظالمانه در اقتصاد خانوار ها نقش آفرینی نموده و جامعه را به سوی توسعه پایدار سوق دهد.
رئیس جمهور به معاونت حقوقی ریاست جمهوری توصیه کرد، ضمن دنبال کردن استیفای همه حقوق دولت، دستگاه‌های اجرایی را نیز از نظر حقوقی توانمند کند تا بتوانند از وقوع اقدامات مغایر با قوانین در دستگاه‌های اجرایی جلوگیری کنند.
برخلاف ضرب‌المثل معروف «خواستن توانستن است» در اینجا خواستن، غیر از توانستن است.مافیای فساد از دولت‌ها قدرتمندتر است و این قدرتمندتر بودن است که مانع غلبه دولت‌ها بر فساد می‌شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اجلاس فوق‌العاده وزرای ارتباطات و اطلاع رسانی کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی گفت: برای مستندسازی دقیق جنایات رژیم صهیونیستی باید سازوکاری اختصاصی در سازمان همکاری اسلامی ایجاد کرد.
وزیر کشور گفت: حضور همه طیف‌ها و اندیشه‌های سیاسی گوناگون با ایده‌های مختلف در همه سطوح را در انتخابات شاهد هستیم و زمینه یک رقابت واقعی فراهم شده است.