دولت

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری دولت و کابینه را در سرویس سیاسی پرسون بخوانید.

اکنون دولت رئیسی کاملا مستقر شده است و دولت آمریکا هم چندین ماه است که با روی کار آمدن بایدن رویکردی متفاوت نسبت به دولت پیشین در زمینه برجام فعالیت می‌کند ولی تاکنون نه تنها نتیجه‌ای عملی و توافقی‌ حاصل نشده که پس از وقفه ایجاد شده زمان از سر‌گیری مذاکرات وین هم تعیین نشده است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: گرانی‌ها میراث سیاست گذاری های غلط دولت روحانی است و لازم است دولت جدید مهار تورم و جلوگیری از گران فروشی را در دستور کار خود قرار دهد.
هنوز دولت رئیسی شکل نگرفته عده‌ای شروع به پیش بینی کرده‌اند که با تیم اقتصادی مطرح شده عملکرد دولت او از دولت روحانی هم ضعیف‌تر خواهد بود. این پیش‌بینی‌ها بعضاً توسط منتظر المقام‌های ناامید مطرح می‌شود، یعنی کسانی که شایع بود برای گرفتن پست لابی کردند و ناکام ماندند. بنابراین ممکن است اظهار نظر آنان دارای اریب باشد.
رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی کرونا با بیان اینکه افزایش آمار واردات و واکسیناسیون روزانه تا حدود زیادی باعث ایجاد آرامش مردم شده است، گفت: امیدواریم واکسیناسیون روزانه به زودی آمار ۲ میلیون نفر در روز را پشت سر بگذارد.
دولت دوازدهم در نفس های آخر خود با صدور برخی احکام بین کارمندان و معلمان خیانت جدیدی علیه دولت مردمی انجام داد تا دولت را دچار مشکلات اساسی کند.
در هفته ای که رویدادهای مهمی در سپهر سیاسی کشور اتفاق افتاد، پرسون در بسته خبری هفتگی خود به مهمترین آنها اشاره دارد.