دولت

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری دولت و کابینه را در سرویس سیاسی پرسون بخوانید.

اگر دولت واقعا می خواهد تحولی اتفاق بیفتد باید به دیدگاه ها و مواضعی که از طریق شخصیت های تاثیرگذار کشور و از طریق احزاب و جریان های سیاسی مختلف مطرح می شود توجه کند.
وزیر کشور گفت:‌ لایحه تاسیس سازمان ملی مهاجرت هنوز در مجلس است خواهش ما این بوده که زودتر آن را به نتیجه برسانند اما هنوز در مجلس مانده است. البته کلیات آن تصویب شد رفت به کمیسیون و کمیسیون باید جزئیات آن را تعیین کند. برای همین منتظر نظر مجلس هستیم.
اقدام عجیب قالیباف درباره عملکرد تیم اقتصادی دولت

برای کاهشی‌شدن قیمت‌ها خبری از مسئولان نیست

این جمله که «افکار عمومی فراموشکار است» شاید جمله درستی باشد اما نه در رابطه با وعده‌های مسئولانی که حتی یک سال هم نتوانستند به آنچه ادعا کرده بودند جامه عمل بپوشانند.
همزمان با سفر آقای رئیسی به چین رسانه‌های جهان از جمله غربی‌ها نتوانستند به موفقیت این سفر با وجود تحریم‌ها و بدون برجام و اف‌ای‌تی‌اف اذعان نکنند. نشریه فارن‌افرز نوشت: «سیاست آمریکا در قبال چین و ایران بازدهی ندارد و جهان به وضوح تغییر کرده و چین و ایران رهبرانی بسیار متفاوت و قاطعی، و اکنون توانایی‌های قوی‌تری برای دنبال کردن سیاست‌های ضد تحریمی آمریکا دارند».
دولت سیزدهم طرح مولدسازی را به‌عنوان «بزرگ‌ترین طرح تحول اقتصادی ایران»به ناگاه رونمایی کرده و قصد دارد از قبل آن برای اقتصاد ایران کاری کند، کارستان.