مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

رئیس مجلس ضمن تبریک روز خبرنگار، گفت: در زمانه‌ای قرار داریم که دشمن با یک جنگ شناختی به مبارزه با مردم ایران آمده است و جهاد تبیین نقطه کانونی خنثی‌ کردن این برنامه قرار دارد و خبرنگاران، مجاهدان اصلی این نبرد پیچیده هستند.
دیگر برای مردم اصلاح طلب و اصولگرا فرقی نمی کند و فعال نگاه خنثی آنها به انتخابات بیش از عدم باور به جریانات سیاسی علل و عوامل دیگری دارد. در نتیجه اگر مســئولان امر طی شش ماه آینده کاری از پیش نبرند تا ضمن حل مشکلات مردم آنها را به حضــور در انتخابات در جهت رقم زدن تغییر در جهت بهبود وضعیت ترغیب نکنند باید از هــم اکنون منتظر انتخاباتی با مشــارکت پایین باشیم.
خبرنگاران انعکاس صدای مردم هستند،خبرنگاران بی پناه هستند، حضور در کنار خبرنگار علم ما را افزایش می دهد. طاقت فرسایی کار خبرنگاران، اینها گفته های نمایندگان مجلس درباره روز خبرنگاران است.
نمایندگان مجلس در نشست امروز جهت ساماندهی بازار سرمایه که مدتی است با تلاطم همراه شده و ذینفعان خود را دچار چالش کرده، مصوباتی را به تصویب رساندند تا این بازار بار دیگر در مسیر تقویت و رونق قرار گیرد.
مصوبه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم؛

کاهش فاصله طبقاتی تا طی 5 سال

طبق مصوبه جلسه امروز کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه مقرر شد، فاصله طبقاتی طی 5 سال آینده کاهش یابد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه خبر احضار رئیس کل بانک مرکزی در مجلس در خصوص ناامنی بازار ارز را تکذیب کرد و گفت: بانک مرکزی این حق را دارد که از اهرم‌ها و ابزارهای خود برای تنظیم بازار ارز استفاده کند.
نماینده مردم سبزوار در مجلس با انتقاد از افزایش قیمت نان در برخی مناطق کشور خطاب به تیم اقتصادی دولت، گفت: نان آخرین سنگر معیشتی مردم را خراب نکنید.
عضو هیئت تفحص از اتاق بازرگانی گفت: با توجه به مسبوق به سابقه بودن بروز تخلفات گسترده در اتاق بازرگانی، جمع بندی ما این است که انتخابات اخیر اتاق نیز باید ابطال شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت مؤمن ایران اسلامی امسال باشکوه‌تر از گذشته، مجالس عزای سید و سالار شهیدان را به نحو شایسته اقامه کردند، گفت: توطئه‌گران و دشمنان ملت ایران که برای جدا کردن این مردم از اهل بیت(ع) برنامه‌ریزی کرده بودند، باز هم شکست خوردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح روز یکشنبه برای تعیین نحوه بررسی لایحه حجاب و عفاف جلسه‌ای غیرعلنی تشکیل دادند که در آن پیشنهاد شد این لایحه طبق اصل ۸۵ قانون اساسی در کمیسیونی مشترک بررسی شود.