مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه دولت سیزدهم همواره بر آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران تاکید دارد، گفت: آزادسازی بخشی‌ از منابع ارزی ایران در کره بدون دادن امتیاز به آمریکا در حال عملی شدن است.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به موضع گیری مداخله جویانه «سفیر انگلیس گفت: ما خبرنگاران با وجدان و آگاهی داریم که حاضر نیستند کوچکترین صدمه ای به نظام وارد شود، خبرنگاری که در زمین انگلیس بازی کند، جایی در نزد ملت ندارد.
خضریان گفت: در جلسه کمیسیون اصل نود مقرر شد پس از بررسی مستندات مربوط به پتروشیمی امیرآباد طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور موضوع را جهت تعیین تکلیف و جلوگیری از اطاله پرونده به شورایعالی محیط زیست ارجاع داده تا این شورا تصمیم نهایی در این باره را اتخاذ کند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: مشکل ما با بانک‌ها فقط در زمینه استنکاف از پرداخت وام ساخت مسکن در قالب قانون جهش تولید ملی مسکن نیست، بانک‌ها در زمینه اعطای سایر وام‌های تکلیفی مثل وام ازدواج، وام فرزندآوری، بیماران معسر، بیماران لاعلاج و خاص نیز مشکل دارند.
رفتار مداخله‌جویانه نماینده دولت انگلیس در ایران در شرایطی است که لندن طی ماه‌های گذشته همواره رویکردی خصمانه نسبت به جمهوری‌ اسلامی داشته ‌است.
علی حدادی عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها در مجلس شورای اسلامی:

استیضاح وزیر کشور در جریان است

علی حدادی عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه تعداد استیضاح‌کنندگانی که قانع نشدند، بیش از تعداد معین در آیین‌نامه است، لذا روند استیضاح وزیر کشور،‌ در جریان است.
مراسم رسمی امضای یادداشت تفاهم‌نامه همکاری‌های دوجانبه پارلمانی و کنفرانس خبری دکتر محمدباقر قالیباف و وونگ دین هوئه، رؤسای مجالس ایران و ویتنام امروز سه‌شنبه، ۱۷ مرداد ماه ۱۴۰۲ در بهارستان برگزار شد.
وزیر دادگستری با بیان اینکه احمدی بیغش از زمانی که نماینده شد با یک تولید کننده به شدت درگیر بود گفت: این تولید کننده در زمانی که آقای بیغش نماینده شد یک واحد پتروشیمی در حوزه انتخابیه ایشان ایجاد کرده و نماینده شازنده خواستار تعطیلی کارخانه ای است که ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای احداث آن هزینه شده است.
رسیدگی به سوال محمود احمدی بیغش نماینده شازند از وزیر دادگستری در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار داشت که نمایندگان از توضیحات وزیر قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.