مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

نماینده آباده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس یازدهم در کنار مدافعان سلامت است، گفت: فهم مشکلات درمانی نیازمند نظارت میدانی است.
عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه مردم با یارانه ۴۵ تومانی نمیتوانند زندگی کنند معتقد است با توجه به موج گرانی و کاهش قدرت خرید مردم یکی از ضرورت‌های کشور تدوین طرح‌هایی در راستای تامین کالاهای اساسی موردنیاز خانوار است.
نماینده پیشین مجلس اعتقاد دارد: اگر کسی منتظر انتخابات ریاست جمهوری سال آینده است تا قدمی برای مردم و کشور بردارد، امروز هم می‌تواند در هر جایگاهی که هست به مردم و مملکت خدمت کند و تنها راه خدمت از طریق پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری نیست.

نصرایی در واکنش به بی برنامگی اقتصادی دولت؛

آقای روحانی؛ اقتصاد را معطل تعیین سرنوشت کاخ سفید نکنید!

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: دولت نه تنها از بدعهدی‌های قبلی آمریکا درس نگرفته بلکه همچنان شاهدیم که منتظرند ببینند در کاخ سفید می‌خواهد چه اتفاقی بیفتد و چه کسی می‌خواهد در آمریکا رئیس جمهور شود و اقتصاد کشور را منتظر اینگونه مسائل گذاشته‌اند.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: هیچ طرحی برای تغییر در قیمت‌های یارانه‌ای و آزاد بنزین در دستور کار مجلس نیست.

یک نماینده اصول‌گرای مجلس شورای اسلامی تحول‌گرایی و داشتن روحیه جهادی و مردمی را از مهم‌ترین مولفه‌های مورد نیاز برای رئیس جمهور آینده عنوان کرد.
ستاد اربعین حسینی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: انجام هرگونه راهپیمائی و پیاده‌روی به سمت بارگاه منور حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) و سایر بقاع متبرکه، به مناسبت اربعین حسینی(ع) ممنوع است.

عضو مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس، با انتقاد از اینکه تاکنون نحوه بکارگیری معلمان خرید خدمات کمتر از یک برده‌داری نوین نبوده است از برنامه وزارت آموزش و پرورش برای ارتقا میزان حقوق و مزایای این قشر تا پایان مهرماه خبر داد.
موسوی در واکنش به حضور نیافتن رئیس‌جمهور در جلسه سران قوا :

کرونا بهانه است؛ از نظارت میدانی مجلسی ها ناراحت هستید؟

عضو کمیسیون اصل نود مجلس گفت: رئیس مجلس در نظارت میدانی از بیمارستان امام(ره) تمام رعایت پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرد و حضور دکتر زالی در این بازدید، مُهر تاییدی بر رعایت پروتکل‌هاست.
در حالی رئیس جمهوری اقتصاد ایران را دارای وضعیت بهتر نسبت به اقتصاد آلمان توصیف می کند که این کشور در یک سال گذشته صادرات ۱۳۲۸ میلیارد یورویی کسب کرده که با صادرات 40 میلیارد دلاری ایران قابل مقایسه نیست و کاهش 10 درصدی اقتصاد این کشور تبعاتی در زندگی مردمش ایجاد نمی کند. حال سوال این است که آیا رئیس جمهور از آمارهای اقتصادی بی اطلاع است یا کلام خلاف واقع عادتی شده برای منتخب مردم کشورمان!؟
نماینده نیشابور در مجلس گفت: وضعیت امروز کشور نتیجه بی‌توجهی به تولید، سیاست‌های غلط ارزی و گره زدن همه چیز به برجام است که پس از دور خوردن دولت از اروپا و آمریکا سیاست جایگزین برای آن از سوی دولت وجود نداشت.
نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تنها راه مقابله با این بیماری و کنترل آن در شرایط فعلی تنها پیشگیری است و باید با افرادی که از رعایت پروتکل‌های بهداشتی تخطی می‌کنند براساس قانون برخورد شود.
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: هفته آینده رئیس مجلس به استان سیستان و بلوچستان سفر خواهد کرد و قرار است از پروژه‌های عمرانی استان بازدید و مشکلات آنان بررسی شود.