مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

رئیس سازمان برنامه و بودجه، خطاب به قالیباف بیان کرد: مگر گزارشات به کلی سری و محرمانه را نمی‎خوانید؛ مگر از درآمدهای نفتی خبر ندارید.
بررسی «شعبان بی مخ» نامیدن رسانه ها از سوی نماینده سبزوار؛

توجیه سیلی با قانون شکنی و توهین به رسانه؟!

تبعات ماجرای سیلی زدن علی اصغر عنابستانی به سرباز راهور و حواشی دامنه دار پیش آمده در این رابطه همچنان ادامه دارد و فروکش نکرده است. در یکی از جدیدترین تبعات مرتبط با این ماجرا، دیگر نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی اظهار نظری عجیب و توهین آمیز نسبت به رسانه ها مطرح کرد.
پس از دو ماه بحث و دعوا بر سر لایحه بودجه 1400، مجلس با کلیات آن که در کمیسیون تلفیق مجلس دچار اصلاحات زیادی شده بود مخالفت کرد. در واقع صحن علنی مجلس با این تصمیم بیش از آنکه با لایحه دولت مخالفت کرده باشد با اصلاحات کمیسیون تلفیق مخالفت کرد.
در موافقت با کلیات گزارش کمیسیون تلفیق بودجه خبر داد:

دلخوش: یکسان سازی نرخ دلار در بودجه 1400

یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۰ گفت که این کمیسیون در جریان بررسی بودجه ۴ نرخ ارز را یکی کرده است.
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1400 مجلس گفت: بسیاری از اعضای کمیسیون تلفیق با کلیات لایحه بودجه ارائه شده توسط دولت موافق نبودند اما به صورت مشروط کلیات لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق رأی آورد.
قالیباف در حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی:

انسان انقلابی کسی است که باری از دوش مستضعفان و محرومان بردارد

رئیس مجلس: امام خمینی (ره) با خدا باوری و مردم محوری و اعتماد بر سنت های الهی اسلام را احیاء کرد. امام (ره) معتقد به مردم باوری بود و تلاش اش بر این بود که باری از دوش مستضعفان و محرومان بردارد.
جزئیات نشست هیات رئیسه با روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس؛

گرانی‌های اخیر در بازار اقدامی سیاسی است

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: در نشست امروز اعضای هیات رئیسه با روسای کمیسیون های تخصصی مجلس حاضران در مجلس گرانی‌های اخیر در بازار را اقدامی سیاسی دانستند و عنوان کردند که این گرانی‌ها هیچ ربطی به حذف ارز ترجیحی ندارد و حذف ارز 4200 تومانی مربوط به سال آینده است.
نماینده مردم سپیدان در مجلس در تذکر به رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: متاسفانه شما بی عدالتی را در توزیع منابع و عدم اجرای دقیق و صحیح توازن منطقه ای را از سرحد خود گذرانده اید و این موضوع در بودجه سال 1400 به وضوح قابل مشاهده بوده و لازم است که اصلاح شود.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با پرسون؛

روزگار سراسر با استرس ترامپ/ ضعف آمریکا

محمد وحدتی، بیان کرد: شاهد هستیم که ترامپ به روزگاری افتاده که زندگی سراسر با استرس و نگرانی را تجربه می کند؛ زیرا انسانی را برخلاف قوانین و تفکرات انسانی به شهادت رساند.
نماینده اصفهان در مجلس گفت: آموزشیارانی که فقط یک نفر بیسواد یا کم‌سواد را به عنوان شاگرد داشته‌اند نباید به استخدام آموزش و پرورش درآیند، چرا که این کار برای دولت بار مالی دارد.