مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

عباسی در تشریح دستاوردهای سفر رییس مجلس و هیات پارلمانی به روسیه مطرح کرد؛

مذاکرات با مسئولان روس اتم درباره مسایل هسته‌ای

رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: طرف روسی در این سفر به دلیل سابقه من به عنوان معاون ریاست جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی تمایلی به انجام مذاکرات درباره مسایل هسته‌ای داشت و براین اساس در کنار دو نفر دیگر از نمایندگان با معاون بین الملل روس اتم مذاکره‌ای داشتم و پیرامون مسائل مالی فیمابین دو کشور و نحوه تکمیل نیروگاه‌ها بحث و بررسی شد.
ساداتی‌نژاد با اشاره به سفر رییس مجلس و هیات پارلمانی به روسیه مطرح کرد؛

توافق ایران و روسیه برای افزایش تجارت محصولات کشاورزی

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس ضمن تاکید بر تعاملات و استقبال طرف روسی از مباحث مربوط به حوزه کشاورزی گفت: ایجاد بانک و بیمه مشترک، کشت فراسرزمینی، افزایش صادرات محصولات کشاورزی و ساخت مراکز پرتودهی از توافقات ایران و روسیه است.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: کشورهای اروپایی باید تا سوم اسفند تحریم‌های ایران را لغو کنند و در غیر این صورت، دولت باید مقدمات خروج کشورمان از اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را فراهم کند.
درباره علت عدم لغو پرواز از اروپا به ایران در بحران کرونا:

تذکر جدی الهیان به روحانی

نماینده تهران در مجلس تذکر کتبی به رئیس جمهور درباره علت عدم لغو پرواز از کشورهای اروپایی به ایران در بحران کرونا و در زمان شیوع کرونا به انگلیسی داده و آن را تقدیم هیات رئیسه مجلس کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با هدف نظارت میدانی بر حوزه های انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا و گفت وگو با مردم و پیگیری مطالبات آن‌ها دقایقی پیش وارد شهرستان پیشوا شد.
رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس در گفت وگو با پرسون؛

قطعا گام دوم انقلاب با حضور مردم و به دست آنان رقم خواهد خورد

رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: مردم بین مسئول خدمت گذار و خائن تقاوت قائل بودند و امیدواریم برخی مسئولان کاری نکنند که مردم ر ا نسبت به خود نه انقلاب نا امید کنند و قطعا گام دوم انقلاب با حضور مردم و به دست آنان رقم خواهد خورد.
نائب رییس مجلس شورای اسلامی گفت : استقلال یکی از ثمره‌های مهم انقلاب اسلامی ایران است که آن را در تمام عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و نظامی نشان داده است.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید واردات اتوبوس دست دوم خلاف اقتصاد مقاومتی است و هر وزیری که به دنبال اجرای این موضوع است، باید در برابر مجلس و کمیسیون صنایع و معادن پاسخگو باشد.
حاشیه‌های سفر قالیباف به روسیه به قدری بود که او بالاخره مجبور به توضیح شد. این در‌حالی است که بخش زیادی از انتقادات از جانب اصولگرایان به او و تیم همراهش شده است. همین اعتراضات باعث شد تا قالیباف دیروز مدام بر اهمیت سفر تأکید کند و مدعی شود که غرب‌گراها نمی‌خواهند رابطه ایران با چین و روسیه خوب باشد؛ برای همین سفر او در راستای دفع حملات آنها بوده است!.
محمد باقر قالیباف پیش از ظهر امروز پیام مهم رهبر انقلاب به پوتین رییس جمهور روسیه را به رییس مجلس دومای روسیه تحویل داد.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: درآمد حاصل از اخذ مالیات از خانه های خالی و مالیات بر عایدی مسکن باید جهت خانه سازی های جدید استفاده شود و همچنین نباید دولت به این درآمد نگاه داشته باشد.