مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

پروفسور ملک زاده گفت: سلطان سکه، سلطان خودرو، سلطان کاغذ، سلطان قیر و همه سلطانها را گرفتند، شما بروید سلطان های دروغ را دستگیر کنید.
نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس با بیان اینکه واگذاری وظایف سازمان مرکزی تعاون روستایی به بخش غیردولتی مشکلات زیادی را برای کشاورزان ایجاد می کند، در این رابطه به رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی تذکر داد.
حدود ۱۰۰روز دولت و مجلس در رابطه با بودجه ۱۴۰۰ به ویژه عدم تحقق منابع و کسری ۳۲۰ هزار میلیاردی آن با یکدیگر بحث و چالش داشتند و آنقدر نمایندگان برای اصلاح بودجه سر و صدا به پا کردند که گویا قرار است بودجه‌ای تعدیل شده و منطقی مصوب کنند، اما در نهایت توافق طرفین به جایی رسیده که هنوز دو ماه از اجرا نگذشته، صدای کسری بودجه درآمده است. مشخص نیست به بودجه چه می گذرد که قبل و بعد از تصویب، در هر حال ۳۵۰ هزار میلیارد کسری دارد!
یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس از دولت خواست که ضمن توجه به خساراتی که به دلیل خشکسالی به کشاورزان و دامداران وارد شده است با در نظر گرفتن سیاست های حمایتی، نسبت به مطالبات این دو قشر توجه لازم را داشته باشد.
یک عضو هیات رییسه مجلس از رویکرد مجمع تشخیص مصلحت نظام در بررسی لایحه مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی انتقاد کرد و آن را مصداق برخورد سلیقه ای دانست.
رئیس مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مشارکت پایین هیچ برنده‌ای ندارد و مردم از حق خود برای ریل‌گذاری دستگاه اجرایی کشور استفاده کنند ، گفت: امروز فرصت مناسبی است که همه ما با هر سلیقه و جناح بندی سیاسی و با هر عقیده و نگرشی دست به دست هم دهیم تا به فرموده رهبر انقلاب، ایرانی قوی را بسازیم.
زنگنه با اشاره به ثبت‌نام چهره‌های مختلف در انتخابات؛

حضور جریانات سیاسی مختلف گواه بر سلامت انتخابات ایران است

رئیس فراکسیون گام دوم انقلاب ثبت نام چهره‌های مختلف در انتخابات ریاست جمهوری ١۴٠٠ را نشان‌دهنده اعتقاد جریانات سیاسی به سلامت و آزادی انتخابات دانست.
انصراف نیکزاد از ثبت نام در انتخابات:

تمام تلاشم در انتخابات برای پیروزی رییسی‬⁩ خواهد بود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اعلام انصراف خود از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری ١۴٠٠، گفت که تمام تلاش خود را برای پیروزی سید ابراهیم رییسی‬⁩ به کار خواهد بست.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت گذاری و واگذاری خودرو نیازمند تعیین یک ساز و کار مناسب و نظام مند است.