مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس:

خروجی صندوق‌های مملو از آراء مردم، ضامن منافع ملی است

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس معتقد است علیرغم اینکه عملکرد مسئولان دولت باعث تزریق ناامیدی در بدنه جامعه شده، گفت: مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری می‌تواند باعث سامان یافتن وضعیت فعلی شود.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: باید با هم‌دلی و اقناع در جهت حضور در انتخابات فارغ از هرگونه سلیقه ای گام برداریم.
رئیس هیات تحقیق و تفحص از خودروسازان در مجلس گفت: هیات تحقیق و تفحص از خودروسازان بازدید میدانی از شرکت‌های خودروسازی را از هفته آینده آغاز می‌کند و در هر هفته از یکی از این شرکت‌ها بازدید به عمل خواهد آمد.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: آزادسازی قیمت سبوس گندم در شرایط کنونی منطقی نیست برای این اقدام دولت باید زیرساخت‌های لازم را فراهم کند.
نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد گفت: عملکرد کنونی دولت این موضوع را به ذهن متبادر می‌کند که با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری، برخی بدشان نمی‌آید که با تشدید گرانی‌ها از آن بهره برداری سیاسی شود
نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: لغو کامل تحریم‌ها معیار و ملاک ما برای مذاکره است و تا همه تحریم ها کان لم یکن نشوند و البته پس از آن راستی آزمایی هم صورت نگیرد به تعهدات خود بازنخواهیم گشت.
نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس دهم گفت: برنامه‌ریزی‌ها و پخت‌ و پزها درباره موضوع گرانی بنزین در آبان 98 در دولت انجام شده بود و آنچه در شورای اقتصادی سران سه قوه مطرح شد برنامه‌ آماده توسط دولت که به اطلاع رؤسای دو قوه دیگر نیز رسید.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم به کارنامه و برنامه‌های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری توجه داشته باشند نه به وعده‌ها و شعارهایی که بعضا غیر منطقی و غیر معقول است.
رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کمیسیون عمران در اولین جلسه هفته آتی بحث افزایش لجام گسیخته اجاره بهای منازل و ساز و کار تمدید قرار دادهای اجاره منازل در شرایط کرونایی را بررسی می کند.
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید براینکه ستادهای کاندیداها در تبلیغات انتخاباتی از بداخلاقی ها پرهیز کنند، بر اهمیت مشارکت حداکثری تاکید کرد و گفت: مشارکت مردم در انتخابات بیش از ۵۰ درصد خواهد بود.