مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

ادعاهای ذوالنوری علیه روحانی در خصوص مذاکرات وین؛

آنچه از مذاکرات نگفتید را خواهم گفت،آقای رئیس!

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به بیان ناگفته های مذاکرات وین پرداخت و دولت را متهم کرد که راهبرد فرافکنی را پیش گرفته و امروز نیز ناکامی‌های خود را گردن قانون اقدام راهبردی مجلس می‌اندازد.
کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم با آفتابی‌کردن پیش‌نویس «طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی» درصدد امنیتی‌کردن فضای مجازی و اعمال شدیدترین کنترل‌ها و مجازات کنشگران این فضاست.
نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد دولت در پایان فعالیت خود گفت:‌ شاهد افزایش قیمت میوه، میلگرد، سیمان، نان و ... هستیم این در حالی است که قیمت میوه به صورت نیم‌کیلویی در مغازه‌ها درج می شود.
عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با پرسون مطرح کرد؛

جداسازی برق صنایع از عموم مردم با طرح توسعه و مانع‌زدایی از صنعت برق

زمانی که برق کارخانه‌ها از برق عموم مردم جدا شود، یک تولید پایدار در حوزه برق آن‌ها به وجود می‌آید و نتیجه آن تولید پایدار در محصول خواهد بود که برای ما بسیار حائز اهمیت است. این طرح نقطه عطفی در صنعت برق است.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از شایعات در فضای مجازی مبنی بر اینکه کسانی که از فیلترشکن استفاده کنند، مجرم خواهند بود، گفت: این شایعات دروغ محض است در صورت تصویب این طرح تا زمانی که فضای مجازی داخلی فعال شود، کسی اجازه فیلترکردن پلتفرم های خارجی را ندارد.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس با بیان اینکه در چند روز آینده شاهد انتقال دولت هستیم، گفت: شاید برخی از این تجمعات در کشور به صورت عمدی باشد تا دولت آینده که قرار است به زودی سکاندار کشور شود را زمینگیر کند، بنابراین مجلس باید بازوی توانمند دولت بوده و طرح‌ها و لوایحی را در دستور کار خود قرار دهد تا مشکلات مردم حل شود.
در مناظرات انتخاباتی سال1396، رییس‌جمهور فعلی رییس‌جمهور منتخب کنونی را متهم کرد که می‌خواهد در خیابان‌ها دیوار بکشد. آقای رییسی این اتهام را رد کرد و طرفدارانش، روحانی و کمپین تبلیغاتی او را متهم کردند که قصد دارد با ایجاد جنگ روانی و رقیب‌هراسی پیروز شود.
امروز قرار است طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی در مجلس برای محدود سازی اینترنت و شبکه‌های اجتماعی مورد بررسی قرار بگیرد، طرحی که باعث نگرانی کاربران به خصوص صاحبین مشاغل آنلاین شده است.
نماینده مردم کاشمر در مجلس خطاب به رئیس جمهور با اشاره به اینکه به جای اینکه تصمیمات درست بگیرید، فرافکنی می کنید و مجلس را مقصر ادامه داشتن تحریم ها می دانید، گفت: اگر مصوبه مجلس نبود شما به قهقرا می رفتید. ۸ سال کشور را معطل نگه داشتید، مقصر اصلی به سرانجام نرسیدن برجام شما، خود شما هستید.
نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس با بیان اینکه اینکه مردم از ما سوال می‌کنند و ما باید پاسخگوی مردم باشیم گفت : این رسالت به عهده ماست که از مشکلاتی پیش آمده با خبر باشیم تا بتوانیم با تصمیمات درست از به وجود آمدن چنین مشکلاتی در سایر استان‌ها پیشگیری کنیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون داخلی مجلس هر چه سریعتر فرآیند اصلاح قانون آئین نامه داخلی مجلس برای حل ریشه ای مشکلات را نهایی کند تا در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز به بررسی درخواست عده ای از نمایندگان به منظور رسیدگی به طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای ‌مجازی و ساماندهی پیام‌ رسان‌های ‌اجتماعی بر اساس اصل هشتاد و پنجم قانون اساسی، می پردازند.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: مصوبه مجلس باعث این شد که آقای روحانی در واپسین روزهای دولت خود، نتواند منافع ملی را آنگونه که دوست داشت و آنچه که به شرکت‌های غربی قول داده بود را از دست بدهد و یغما به بفرستد.
عضو کمیسیون کشاورزی با اشاره به دلایل افزایش قیمت مرغ در روز‌های اخیر تاکید کرد که اگر تمهیداتی اندیشیده نشود، قیمت مرغ تا عید افزایش پیدا خواهد کرد و اگر دولت آینده تدبیر نکند و برجام امضا نشود قیمت‌ها در سال آینده غیرقابل کنترل است.