مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

در نشست مشترک کمیسیون اقتصادی با رئیس سازمان برنامه و بودجه؛

احکام اقتصادی بودجه بررسی می‌شود

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از برگزاری نشست مشترک کمیسیون متبوعش با رئیس و مدیران سازمان برنامه و بودجه به منظور بررسی احکام اقتصادی بودجه خبر داد.
نماینده مردم سنندج در مجلس خطاب به رئیس‌جمهور گفت: باید به این منطقه بیایید تا ببینید صنعت در کردستان نامی بیگانه به درازای تاریخ دولت‌ها بوده و حجم بالای دست‌فروشی در این استان، یکی دیگر از میراث‌های دولت قبل است.
الهیان در تذکر شفاهی عنوان کرد؛

چرا دولت در واکسیناسیون دانش‌آموزان هُول است؟

نماینده مردم تهران در مجلس ضمن تاکید بر اینکه دانش‌آموزان سرمایه‌های کشور هستند، نباید شتابزده در واکسیناسیون افراد زیر ۱۸ سال اقدام شود گفت: دولت باید پاسخ دهد که آیا اسناد بالینی تأیید واکسیناسیون افراد زیر ۱۸ سال توسط سازمان بهداشت جهانی منتشر شده است؟
عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه سناریوی جدیدی در خارج از ایران شکل گرفته که جبهه انقلاب را تحت فشار قرار دهند و آقای روحانی پیش‌دستی کرده و سعی دارد تفکر همراه خود را همدل کند، گفت: نباید اجازه دهیم روحانی و ظریف تاریخ را تحریف کنند.
یک جامعه شناس در رابطه با تصمیم نمایندگان در خصوص تصویب طرح صیانت از فضای مجازی و عدم توجه به نظر مردم گفت: نمایندگان مجلس خیلی متوجه اهمیت افکار عمومی و نقشی که آن در دوام و پایداری حکومت‌ها دارد، نیستند. آمریکا در زمینه اقتصادی میلیاردها دلار خرج تبلیغات می‌کند. آنها معتقدند نیمی از درآمد کالاها را باید صرف تبلیغات کرد.
۲۷۸ نفر از نمایندگان مردم در خانه ملت طی بیانیه ای از ارائه زودتر از موعد مقرر گزارش تفریغ بودجه سال ۹۹ از سوی دیوان محاسبات به مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کردند.
نایب رئیس مجلس در تذکرشفاهی با بیان اینکه حتی زمانی که دولت جلسه‌ای ندارد هم معاونان پارلمانی به مجلس نمی‌آیند که علت آن مشخص نیست. گفت: معاونان پارلمانی وزارتخانه‌ها باید در نشست‌های صحن علنی حاضر شوند تا از مطالبات نمایندگان آگاه و آن را پیگیری کنند.
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس در بیان اینکه اعضای دولت قبل اتاق عملیاتی در جهت تخریب مجلس و دولت تشکیل داده‌اند، تأکید کرد که آنها باید به افکار عمومی توجه کنند چرا که مردم از آگاهی‌ لازم برخوردار بوده و اسیر این فضاسازی‌ها نمی‌شوند.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محرمانه بودن لیست اموال مسئولان مربوط به مجلس هشتم است نه مجلس یازدهم، گفت: فرایند بررسی این موضوع کاملا مشخص است و رسانه‌ها باید در اطلاع‌رسانی این موضوع دقت لازم را انجام می‌دادند.
عضو شورای مرکزی فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی مجلس گفت: روحانی نه تنها سفرهای استانی را مورد توجه قرار نمی‌داد، بلکه فرصت دیدار را به وزرای خودش هم نمی‌داد و بارها وزرای وی گلایه می‌کردند که نمی‌توانند با روحانی ملاقات کنند.
دلیل محکمه پسند وجود دارد؟

‌شکایت از ظریف در مجلس‌

خضریان، عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اصل ۹۰، در نامه‌ای به قالیباف موارد اهمال‌‌کاری و تناقض‌گویی وزیر خارجه سابق را ذکر کرده و از شکایت از ظریف به کمیسیون اصل ۹۰ خبر داده است.
اصلاح‌طلبان که به‌موجب حضور فعالان امنیتی دهه60 در رأس نخبگانی خود، در به راه انداختن عملیات روانی علیه رقیب به مقام استادکاری درآمده‌اند، پس از پایان کار دولت اعتدال و برای عبور به سلامت از ایام فترت جای پاسخگویی از موضع تهاجمی وارد شده‌اند و با دروغ‌پراکنی به دنبال پاک‌سازی عملکرد هشت‌ساله خود هستند. به نظر می‌رسد، برخی روزنامه‌های موسوم به «زنجیره‌ای» دراین‌بین کارویژه ممتازی به دوش دارند.
در مقایسه با عملکرد آذری جهرمی؛

بالا رفتن تعرفه های ایرانسل در دولت جدید

بالا رفتن تعرفه های اینترنت آن هم به صورت چراغ خاموش، از مواردیست که هموطنانمان به آن عادت دارند و با دلخوری از آن رد می شوند. موردی که در زمان وزارت آذری جهرمی، به خوبی پیگیری و نتیجه آن به مردم اطلاع داده شد. حال باید ببینیم بدون آذری جهرمی هم این پیگیری ها ادامه دارد یا خیر!
نماینده مردم‌ ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در اجرای طرح اقدام ملی مسکن تدابیری اندیشیده شده است که فرهنگیان فاقد مسکن نیز می‌توانند صاحب خانه شوند.