مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: میزان تعامل وزارت دفاع و مجلس شورای اسلامی در ابعاد مختلف توسعه یافته است و از آنجایی که نمایندگان محترم به ویژه اعضای کمیسیون امنیت ملی بر مسئله امنیت و توسعه پایدار اهتمام دارند؛ تعاملات وزارت دفاع و مجلس در سطح مطلوبی پیش می‌رود.
نمایندگان مجلس با درخواست تحقیق و تفحص از نحوه عملکرد دولت در اجرای قانون تامین کالای اساسی مردم و تخصیص ارز ۴۲۰۰ و ارز نیمایی و قوانین حقوق و دستمزد موافقت کردند.
قالیباف در پاسخ به تذکر نقدعلی؛

عین اللهی باید به نامه های کمیسیون توجه کند!

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر کمیسیون بهداشت و درمان نامه‌ای خطاب به وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی فرستاده، «عین‌اللهی» موظف است که به آن توجه کند و در کمیسیون حضور یابد.
صباغیان در تذکری درباره عملکرد ستاد ملی مقابله با کرونا ؛

گزارش کمیسیون بهداشت یکجانبه بود/ مشکل فقط سفرها بود؟ پس مراسم های مذهبی جه شد؟!

نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس به بیان انتقاداتی درباره گزارش کمیسیون بهداشت درباره عملکرد ستاد ملی مقابله با کرونا پرداخت.
نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس در قرائت گزارش این کمیسیون در خصوص عملکرد حسن روحانی در ستاد ملی کرونا اعلام کرد: عموم مردم ایران از عملکرد ستاد کرونا، وزارتخانه‌ها و در رأس آن شخص روحانی رضایت نسبی نداشتند.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان بورس و اوراق بهادار در دستور کار قرار گرفت.
عضو هیأت رئیسه مجلس از ارسال لایحه اصلاح ارز 4200 تومانی کالاهای اساسی در هفته جاری از سوی دولت به مجلس خبر داد و گفت: این لایحه در راستای اصلاح ساختار بودجه است.
دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب در نشست خبری اعلام کرد؛

تعیین اعضای هیئت نظارت بر انتخاب نمایندگان احزاب

دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب گفت: کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، مالک شریعتی از مجلس، محمد عباسی از قوه قضائیه و بنده را به عنوان اعضای هیئت نظارت بر انتخاب نمایندگان احزاب تعیین کردند.
رئیس مجلس یازدهم در نشست شورای هماهنگی مجلس شورای اسلامی با حضور رؤسای کمیسیون‌ها،گفت: در نشستی با حضور مسئولین قوه قضائیه مقرر شد تا آئین‌نامه‌ای در حوزه مباحث نظارتی و همکاری‌های بین دو قوه مقننه و قضائیه تهیه شود.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور با بیان اینکه بازار میوه و کالاهای اساسی ارتباط مستقیمی با وزارت جهاد دارد گفت: آقای ساداتی‌نژاد دارای روحیه انقلابی و جهادی است به همین جهت مردم و نمایندگان از این عضو کابینه انتظار دارند که نظارت جدی این موضوع داشته باشد.
نماینده تبریز در مجلس، گفت:باید جلوی ادبیات «من آتش به اختیارم» را گرفت،. همین مباحث را گفتند که نتیجه این شد و حالا یک عده آتش به اختیار عمل می‌کنند و این دامن‌گیر همه خواهد شد.