پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی براساس قواعد بین‌المللی حق ایران است

موسی غضنفرآبادی نماینده بم در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا پاسخی قاطع و در شان رژیم صهیونیستی از سوی نیروهای مسلح کشورمان داده خواهد شد.
تصویر پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی براساس قواعد بین‌المللی حق ایران است

به گزارش سایت خبری پرسون، موسی غضنفرآبادی در جلسه علنی امروز مجلس به حمله اسرائیل به ایران واکنش نشان داد و در قالب تذکری گفت: حرکت ددمنشانه منافقان را در حادثه تروریستی شرق کشور محکوم می‌کنم و شهادت نیروهای مرزبانی را در این حادثه و همچنین شهدای پدافند ارتش را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

بنا به روایت ایسنا، عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس ادامه داد: پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی در صبحگاه پنجم آبان براساس قواعد بین‌المللی حق ایران است.

غضنفرآبادی تاکید کرد: عملیات وعده صادق ۳ هر زمان که مصلحت دانسته شود طوری انجام خواهد شد که ان‌شاءالله منجر به نابودی اسرائیل خواهد شد.

مالک شریعتی: مسئولان تصمیمی دقیق بگیرند

مالک شریعتی نماینده تهران هم در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری گفت: تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک ایران که با هوشیاری و فداکاری‌ پدافند هوایی ارتش ایران ناکام ماند را محکوم و شهادت شهدای ارتش و مرزبانی را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: همان طور که رهبر انقلاب فرمودند در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی نه تعلل می‌کنیم و نه شتاب زده عمل می‌کنیم.

شریعتی تاکید کرد: مسئولان نظامی کشور به صورت یکپارچه تصمیم دقیقی را برای پاسخ پشیمان کننده به رژیم صهیونیستی و حامی اصلی آن آمریکا انجام دهند.

منبع: ایسنا

791047

سازمان آگهی های پرسون