مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از رفع ابهام طرح تغییر ساعت رسمی کشور به منظور تامین نظر شورای نگهبان و اجرای این قانون از آغاز سال ۱۴۰۲ خبر داد.
احمد راستینه در مجلس با اشاره به لزوم تصویب طرح شفافیت آرا، گفت: مجلس باید قدم اول را در راستای شفافیت در دستگاه‌های حکمرانی بردارد تا هزارتوی رانت و فسادی که در بده‌ بستان‌های تعارض منافع اتفاق می‌افتد، حذف شود.
نماینده مردم گناباد در مجلس اعلام کرد: فضای مجازی در کشور ما رها است و این رهابودن آسیب‌ها و خسارات بسیاری را برای مردم دارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه تعداد پزشکان در مناطق محروم به واسطه کم بودن حقوق و مزایای آنان بسیار کم است و این مسائل باعث شده که کشورمان در زمینه پزشک با مشکل جدی مواجه شود.
عضو کمیسیون بهداشت مجلس:

وجود ریزگردها تقصیر دولت نیست!

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از احتمال ورود این کمیسیون به موضوع ریزگردها در صورت تداوم شرایط آب و هوایی موجود خبر داد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: طرحی در مجلس برای کنترل اجاره‌بهای مسکن آماده شده است.
مقتدایی در نامه‌ای به ساداتی‌نژاد:

انجام اقدامات فوری برای کاهش قیمت کالاهای اساسی

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: باید با قید فوریت اقدامات لازم جهت کاهش قیمت و برگشت آن به نرخ اصلی انجام شود.
دستورکار کمیسیون‌های مجلس:

حضور امیرعبداللهیان در مجلس

وزیر امور خارجه در هفته جاری به منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان در مجلس حضور یافت.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اعلام کرد: مدیران متخلف از پرداخت سود از طریق سجام با شکایت سازمان بورس به انفصال از خدمت در دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های سهامی عام به مدت ۶ ماه تا ۲ سال محکوم می شوند.
آیت‌الله مدرّسی جنایت حرم مطهر رضوی را محکوم کرد و گفت: دشمنان بدانند مردم مسلمان ایران و روحانیت فداکار در هیچ شرایطی دست از حمایت اسلام و مسلمانان بر نخواهند داشت و دشمن چنین آرزویی را به گور خور خواهد برد.
عضو هیئت رئیسه مجلس:

دولت می‌تواند خودرو وارد کند

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: دولت موظف است طبق مصوبه بودجه عمل کرده و اقدام به واردات 70 هزار خودرو کند.
تصمیم‌های شبانه «اتاق های فکر» برای اجرا به وزرا ابلاغ می‌شود

افشاگری قطب‌آبادی درباره پشت پرده دولت رئیسی

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن عنوان کرد: معتقدم دود مماشات زیاد مجلس و هیات رئیسه با دولت و تن ندادن به استیضاح وزرای ناکارآمد، نهایتا، به چشم مردم رفته و خواهد رفت.