مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

مقتدایی با بیان اینکه تیم مذاکره کننده در موضع قدرت قرار دارد، عنوان کرد: مقاومت تیم مذاکره کننده موجب انفعال غرب در مذاکرات شد، در جنگ اراده‌ها ملت ایران مقاومت و پیروزی خود را بر طرف مقابل دیکته کرد. البته جمهوری اسلامی ایران تا آنجا که امکان داشت، تعامل خود را نشان داد و اکنون آمریکایی‌ها هستند که اگر زیاده طلبی نکنند، توافق به سرعت عملیاتی می‌شود.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: در نشست هفته آینده دولت و مجلس قرار است چند محور اصلی از جمله گرانی‌ها بررسی شود.
نماینده جمهوریخواه کنگره آمریکا گفت: در صورت بازپس گیری مجلس نمایندگان از سوی جمهوریخواهان، تلاش در اعمال مجدد تحریم‌ها علیه ایران ادامه خواهد یافت.
یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: تحرکات اخیر نشان می‌دهد دست‌های ناپاکی قصد ایجاد فتنه بین دو ملت ‎ایران و ‎افغانستان را دارند و ممکن است در آینده شاهد شیطنت‌های دیگری از این دست باشیم.
پروژه واردات خودرو از مسیر لایحه بودجه کلا منتفی شده اما نمایندگان مجلس پس از حذف دو مصوبه «واردات در ازای صادرات» و همچنین «ورود ۷۰ هزار خودرو از مسیر لایحه بودجه» توسط هیات عالی نظارت، این بار بر عملکرد دولت در این زمینه متمرکز شده‌اند. با این حال روز گذشته عضو هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام به ۵دلیل مخالفت این مجمع با واردات پرداخت.
نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: برکات طرح شفافیت از زیان‌های جزئی آن بسیار بیشتر است و باعث تصمیمات محکم‌تر می‌شود.
نماینده رباط کریم و بهارستان در مجلس در تذکر به وزیر صمت، گفت: قرار بود شرکت‌های خودروساز داخلی به مالکان اصلی آن ها واگذار شود، چرا پس از ۳ ماه این مهم محقق نشده است.
نماینده مردم زنجان در مجلس یازدهم نسبت به آنچه وجود ابهام خطرناک در متن مذاکرات وین خواند هشدار داد و از نمایندگان خواست که به گزارش‌های ارسالی اکتفا نکرده و از باب وظیفه نظارتی مجلس به موضوع ورود کنند.