مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

برای سومین بار؛

قالیباف رئیس مجلس ماند

نمایندگان مجلس در سومین اجلاسیه مجلس شورای اسلامی با ادامه ریاست محمدباقر قالیباف بر مجلس موافقت کردند.
نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در عبور از گذرگاه ارز جهانگیری، دولت باید بر روی اقدامات دیگر نیز متمرکز شود که واردات خودرو یکی از آن‌هاست که احتمالاً اولین خودروهای وارداتی در تابستان وارد کشور شود.

کمیسیون عمران مجلس پنجشنبه راهی آبادان می‌شود «اقبال شاکری»، عضو کمیسیون عمران مجلس خبر داد که کمیسیون عمران مجلس روز پنجشنبه راهی آبادان می‌شوند تا درباره فاجعه ریزش برج 10 طبقه متروپل آبادان که تاکنون 10 کشته داده، تحقیق و تفحص کنند.
ادامه رسیدگی به طرح توسعه و مانع زدایی از صنعت برق کشور و ادامه رسـیدگی بـه گـزارش کمیسـیون قضـائی و حقـوقی درمورد طرح اصلاح قانون تشکیلات وآیین دادرسی دیوان عـدالت اداری در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از حضور معاون سیاسی وزیر امور خارجه در این کمیسیون خبر داد و گفت: علی باقری درباره سفر مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا به ایران به سوالات اعضا پاسخ داد.
نماینده رفسنجان در مجلس گفت: مرکز پژوهش های مجلس قوه متفکره مجلس و عقل متصل به مجلس است، اما متاسفانه این مرکز روز به روز ضعیف می شود و طرح ها و لوایح کارشناسی نمی شود.

مجلس شورای اسلامی از شنبه ۷ خرداد به مدت دو هفته تعطیل می‌شود و بر این اساس، اولین جلسه نمایندگان، یکشنبه 22 خرداد برگزار می‌شود.