مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره مواضع و اقدامات کشورهای اروپایی گفت: باید با این کشورها برخورد شود و حتی اگر سطح روابط را با آن‌ها کاهش دهیم هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد. چرا که این کشورها هرگز برای ما خیری نداشتند و بلکه بیشتر شر رساندند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تا ما تجدید نظری در اداره کشور نکنیم نمی‌توانیم موفق باشیم و اعتراضات بی شک همچون آتش زیر خاکستری خواهد بود و اعتراضات فقط جمع می‌شود، اما حل نمی‌شود.
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با بررسی «طرح اصلاح قانون برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی و تخصصی» اعلام کرد این طرح نیاز به بازنگری دارد.
نشست بررسی پیشنهادات دستگاه‌ها و فعالان اقتصادی برای عبور از خام‌فروشی از طریق افزایش تولید مواد با ارزش افزوده بالا و تولیدات دانش‌بنیان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: پس از مذاکرات میان طرف‌ها قرار شد توافق هسته‌ای بار دیگر به نتیجه‌ای برسد اما متاسفانه با لابی‌های صهیونیستی و عربستان و به ویژه‌ای هزینه‌هایی که عربستان کرد، اجازه این کار را داده نشد.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ما در مجلس ضمن اینکه پیگیری‌های لازم را برای اجرای قانون کاهش روابط با انگلیس خواهیم داشت و بحث تجدیدنظر در روابط با فرانسه و آلمان را نیز مورد بررسی و پیگیری قرار می‌دهیم.
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، اعلام کرد: با اجرای دقیق قانون جهش تولید مسکن و عرضه مناسب واحدهای ساخته شده تورم افسارگسیخته حاکم بر این بازار کنترل خواهد شد.

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه که امروز از سوی برخی از همکاران مشاهده می‌کنیم، پدیده بسیار ناراحت‌کننده‌ای است و کار به جای رسیده که رئیس قوه قضائیه از گفت‌وگو صحبت می‌کند و کسانی که رسالت نمایندگی مردم را بر دوش دارند و باید بانیان ایجاد فضای گفت‌وگو باشند، این‌گونه حرف می‌زنند!