مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

با تصویب نمایندگان مجلس انواع خودروی سواری و وانت دو اتاق(کابین) دارای شماره انتظامی شخصی که قیمت روز خودروی آنها بیش از ۳ میلیارد تومان است نسبت به مازاد بر این مبلغ مشمول مالیات سالانه خودرو به نرخ یک درصد می‌شوند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی سازمان امور مالیاتی را موظف کردند تا با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از عرضه‌کنندگان انواع بازی‌های خارجی قابل نصب در رایانه، تلفن‌های همراه و پیشانه بازی (کنسول) عوارضی معادل ده درصد (۱۰%) قیمت فروش را اخذ نماید.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت شهادت رئیس ایستگاه ۱۲۰ آتش نشانی تهران در عملیات اطفای حریق در خیابان بهار تهران، گفت: انصافا سازمان آتش نشانی تهران نشان داد که در حوادث تا پای جان برای حفظ جان شهروندان تلاش می کند.

نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل کمیته مشترک بین مجلس و دولت برای ارائه راهکارهایی جهت ساماندهی بازار ارز با محوریت بانک مرکزی گفت: انتظار می‌رود که بعد از تشکیل این کمیته و اجرای راهکارها، شاهد کاهش قیمت ارز باشیم.

نماینده مردم بابلسر و فریدون کنار در مجلس شورای اسلامی گفت: به علت واردات بیش از حد برنج و عدم اعمال تعرفه مناسب چند ماهی است که برنج در دست شالیکاران مظلوم مانده است و خریداری پیدا نمی‌شود.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس پیرامون مسائل ارزی کشور گفت: در این جلسه مقرر شد که کمیته هماهنگی با حضور نمایندگان مجلس و نمایندگان دولت و سایر دستگاه‌های مربوطه شکل بگیرد.