صنایع دستی

جدیدترین اخبار میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایران را در سایت پرسون بخوانید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی زنجان خبر داد:

صدور بیش از هزار مجوز صنایع دستی در استان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی زنجان گفت: بیش از هزار مجوز صنایع دستی در زنجان صادر شد

معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی اداره کل میراث فرهنگی استان خبر داد:

ثبت نام ۲۵ فعال صنایع دستی ایلام در نمایشگاه ملی مجازی

معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی اداره کل میراث فرهنگی ایلام از شرکت ۲۵ فعال صنایع دستی، در نمایشگاه ملی صنایع دستی به صورت مجازی خبر داد.
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خبر داد:

بررسی تبصره ویژه مشاغل آسیب‌دیده از کرونا در بودجه ۱۴۰۰

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از بررسی تبصره و ردیف بودجه ویژه مشاغل و فعالان آسیب‌دیده از کرونا خبر داد و گفت: «ما عددی را برای حمایت از هنرمندان و فعالان حوزه پیشنهاد کرده‌ایم که قرار بر افزایش آن است و در صورت نهایی شدن طی هفته آینده اعلام می‌شود.»
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل:

گلیم و گلیم‌ بافان عنبران نمین حمایت می‌شوند

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: بیش از چهار هزار نفر در شهر عنبران از توابع شهرستان نمین به گلیم‌بافی مشغول هستند و تلاش می‌کنیم با حمایت‌های ویژه این تعداد را به دو برابر افزایش دهیم.

یادداشت وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی

شهرهای جهانی صنایع‌دستی، مزیت ایران برای توسعه گردشگری

۳۱ اکتبر مصادف با دهم آبان روز جهانی شهرها نام‌گذاری شده است تا فرصتی برای توجه ویژه دولت‌ها و مجموعه سازمان‌ها و نهادهای دخیل در موضوع شهر، توسعه شهر، برنامه‌ریزی شهری و دیگر مباحث و حوزه‌های مرتبط با این پدیده جهان‌شمول و تاریخی، فراهم کند.
انتقاد رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی:

متولی صنعت گردشگری هیچ کاری برای نجات این صنعت نکرد

رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی با انتقاد از سیاست‌گذاری‌های گردشگری و بی‌توجهی به وضعیت وخیم این صنعت در ایران، گفت: نصف سال گذشت، گردشگری به مرز نابودی رسیده اما نه حمایت درستی شده و نه سیاست‌گذاری‌های نجات‌بخش اتفاق افتاده است.
ایمان حجتی مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: آغاز فرآیند و ثبت درخواست اصفهان برای عضویت در این شبکه با همکاری کمیسیون ملی یونسکو از زمستان سال گذشته توسط شهرداری اصفهان آغاز شده بود.