مدیرکل امور عشایر خراسان رضوی خبر داد؛

برپایی سیاه‌ چادرهای عشایری خراسان رضوی در نمایشگاه‌ توانمندی‌های روستاییان و عشایر کشور

مدیرکل امور عشایر خراسان رضوی از برپایی پنج سیاه‌ چادر عشایر استان و دو غرفه صنایع دستی در پنجمین نمایشگاه‌ توانمندی‌های روستاییان و عشایر کشور خبر داد.
تصویر برپایی سیاه‌ چادرهای عشایری خراسان رضوی در نمایشگاه‌ توانمندی‌های روستاییان و عشایر کشور

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدحسین جعفری در خصوص برگزاری پنجمین نمایشگاه‌ توانمندی‌های روستاییان و عشایر کشور در محل مصلای تهران اظهار کرد: این نمایشگاه از تاریخ ۱۲ الی ۱۸ مهر ماه دایر شده که می‌تواند فرصت مناسبی برای عشایر و روستائیان باشد تا ضمن آشنایی با بازار فروش، تولیدات خود را با سودی بیشتر عرضه کرده و به فروش برسانند.

وی افزود: خراسان رضوی با پنج سیاه چادر و دو غرفه صنایع دستی حضور فعالی در این نمایشگاه داشته است.

مدیرکل امور عشایر خراسان رضوی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر کشور در محل مصلی بزرگ تهران یک رویداد بزرگ ملی برای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و هنری عشایر است تا جامعه عشایری بتواند به‌صورت مستقیم و بدون واسطه به شهرنشینان و مسئولین، قابلیت‌ها، پتانسیل‌ها و توانمندی خود را نشان دهند.

جعفری در خصوص شهرستان‌های شرکت‌کننده از خراسان رضوی در این نمایشگاه گفت: دو غرفه و پنج سیاه‌چادر از عشایر شهرستان‌های قوچان، کلات، بردسکن، کاشمر و مشهد به نمایندگی از عشایر استان در این نمایشگاه حضور دارند.

منبع: ایسنا

522499

مطالب مرتبط